4barns mor Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har i lengere tid sliti med svie i underlivet. Virker som det er mellom skjeden og urinrøret. Da jeg var hos legen min fikk jeg en tablett mot soppinfeksjon (det var i mai). Sviingen ble borte, for så å komme tilbake etter mens. Jeg har kjøpt en gele på apoteket som fungerer, men det kommer alikevel tilbake. Spørsmålet mitt nå er: Noen som har opplevd lignende? Og hvordan vil det i så fall være dersom jeg blir gravid? Farlig for fosteret? Hva er dette? Blir gal snart..
petronella_78_med spire =) Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Om det er tilbakevendende soppinfeksjon dette dreier seg om, og kurer som f.eks Canesten vagitorer + krem ikke virker, ville jeg tatt kontakt med lege. Før legebesøk kan følgende prøves: Det kan være nødvendig å behandle mannen samtidig som deg selv, med krem. Soppinfeksjonen kan nemlig smitte tilbake til deg, fra mannen, etter du selv er behandlet. For å unngå soppinfeksjon overhodet, bør man unngå; sterke intimsåper/dusjsåper trange bukser stringtruser ....lykke til...
Lille Trille* Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei! Jeg kan egentlig ikke hjelpe deg, har ikke opplevd noe lignende. Men jeg vil bare si at jeg synes du skal ta deg en tur til legen, sånn at du kan få sjekka det ut. Kanskje det er helt ufarlig, men da slipper du å bekymre deg mer... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå