Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er nå snart 9mnd siden fødsel,men e ennu kjempedårli i bekkene..trene 3gang i uka viss æ klare..

va først ho kiropraktor,men funka ikke..no trene æ hos manuell terapaut så håpe d funke,,noen som har vært gjennom d samme??

e jo hjemme me ungen å e perioda utn hjelp å da e d verst..tåle ikke å løfte ho eller gå tur osv..det e skikkeli irriteranes å blir så lei mæ..har allti vært veldi aktiv..vil jo bli d igjenn..hjælp..

noen som har noen andre tips???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8447487-trene-opp-bekkenet-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har gått til manuell terapi etter fødselen i 2004. fikk ikke trene eller være så aktiv før leddbånd mm var blitt bra. i april 06 avsluttet jeg behandlinga, var da så bra at jeg kunne begynne å trene. er nå 13 + 2, min manuell terapeut mener at ved å gjøre det riktige i dette svangerskapet kan jeg bli bra!! håper!!! går nå til fysioterapeut, men får hjelp av manuell terapeut ved hver behandling i tillegg. du må bare passe på at du ikke gjør ting som provoserer fram smertene. tro meg, du lærer deg å leve med det etterhvert, man blir ekspert på hva man kan og ikke kan gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...