Gå til innhold

Snart to måneder siden min MA og plutselig trist igjen

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Opplevde å miste i MA i begynnelsen av januar (var i uke 11) og har selvfølgelig tenkt mye på det siden fordi barnet var veldig etterlengtet... :-( (og vi har hatt en SA tidligere også).. Altså to ganger gravid uten noen at det ble noen barn. Vi har bestemt oss for å ikke prøve igjen med en gang, og jeg har egentlig innfunnet meg med det og humøret er egentlig ganske greit. Men innimellom blir jeg plutselig trist - sånn som i dag. Blir skikkelig sinna og lei meg fordi det liksom skal være så lett å bli gravid og få barn... det vanskelige skal jo liksom ikke begynne før barna er født. Så er vi så mange som gråter fordi vi mister, noen av oss igjen og igjen også! Livet føles bare så sinnsykt urettferdig... Skulle hatt en liten baby som sparket i magen min nå - istedet er det ingenting der....! Annet enn en vond følelse av at jeg aldri kommer til å få oppleve å bli mor :-(

Uff, dette ble mye syting, men kan virkelig ikke få utløp for dette noe annet sted... Tør ikke å "skremme" mannen min med for mye følelser nå, da tør han vel aldri å prøve igjen....

Fortsetter under...

hei.

ville bare si at jeg føler med deg.

mistet nurket mitt selv for 1 mnd. siden og til tider (spesielt om kvelden) er jeg veldig trist og lei. :(

hadde virkelig gledet meg til dette..

utrolig urettferdig at noe sånt skjer.

tror ærlig talt at jeg aldri kommer til å komme over dette. det er virkelig tungt siden det var så ønsket.

ønsker deg lykke til videre. :)

mange varme klemmer. :)

Kjenner meg så godt igjen!

Det er nå snart 14 dager siden min MA, og vi hadde begynt å planlegge langt frem i tid, og gledet oss veldig. Og så er vi plutselig tilbake til et stadie der vi egentlig ikke vet hva vi skal eller våger mer...

Min kjære vil gjerne at vi satser friskt igjen, så snart som mulig- jeg vet ikke, jeg er redd for å ende opp på stedet hvil en gang til, vet ikke om jeg orker det!

Og gravide mager, barnevogner og pludrende babyer ser jeg over alt!

Jeg vil jo så gjerne være en av dem....

*tåretrøsteklem til alle*

Så koselig at dere bryr dere!! Er ved litt bedre mot nå - jammen som det svinger.... heldigvis! Uansett er det utrolig deilig å vite at vi kan dele både sorger og gleder her inne...(selvom det kanskje blir langt mellom gledene inne på et forum som dette, så blir vi forhåpentligvis snart gravide igjen alle sammen!)

Stor klem og masse varme tanker

Går opp og ned her også. Ser på meg som en egentlig sterk jente og hater og vise følelser for andre. Gråter i det stille. Det er dumt!! Men sånn er det blitt. Så folk tror jeg har glemt alt og har det fint da jeg egentlig sitter og gråter da jeg tenker på da jeg skulle fått babyen, soverommet som den skulle ha, babybilder av andre lykkligeforeldre..

Verst var det at 14 dager etter MA så dyttet mamma på meg tantebarnet mitt på 3 mnd..Hun tenker så kort i blandt. Det var vondt inni meg det.

Men blir vel litt bedre etterhvert. Er jo "bare" 2 mnd siden..

Hei, jeg skjønner også veldig godt hvordan dere har det.. Jeg hadde en MA i sept. Jeg slet litt mer enn samboeren min, men fikk snakket med noen gode venninner som tok seg tid til å høre på meg. Men jeg hadde også perioder, noen gode, andre mindre bra...

Vi valgte å ikke starte med prevensjon etter MA'en, men ta det som det kom, og jeg ble gravid igjen nå i januar.. Så bare tenk gode tanker, så hjelper det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...