Gå til innhold

Noen av dere prøvere som ikke har barn?? Hvor mange vil dere ha?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror vi vil ha 3 stk,helst veldig tette(1 år imellom) Har vel innsett det at det ikke bare er å trylle,så nå er jeg glad bare vi får 1! Har prøvd i 2 år, og har hatt en SA og en MA. Skulle hatt en 1-åring og vært 5 mnd på vei med nr 2 nå. Rart å tenke på,egentlig.

Så kult nick du har,forresten! :-)

Ønsker oss i utgangspunktet 2 barn.... Håper det første vil se dagens lys i begynnelsen av 2008 =)

Har prøvd snart et år nå...så vi får se med den planleggingen. Det skjer når det skjer =)

Er enebarn selv, så 2 blir nok det magiske tallet her. Har aldri hatt noe ønske om fler enn det egentlig. Aldersforskjellen har vi ikke tenkt så veldig mye på, kanskje et par år i mellom?

Har ingen fra før av da, så håper jo at spiren sitter snart!

Annonse

Jeg kunne godt tenkt meg en diger familie som i 7th heaven.haha:P

Men min sambo vil ha max 1 da:(

Men håper virkelig vi iallefall får til 2..

Håper jo det kan bli en diger familie selfølgelig da men..

Vi får se...

hehe

Heisann, jenter!

Jeg er yngst av fem søsken, og det kan virkelig anbefales, fra et barns ståsted, iallefall.. :)

Jeg tor jeg satser på tre stk... Hahahaha, ikke redd for å legge planer her, nei... Har ikke blitt gravide enda, men det er utrolig hvor selvsikker man er på at det skal klaffe når man ikke har prøvd så lenge.. :)

Har forresten skiftet nick. Tidligere maph, men følte det ble litt gjennomsiktig... ;)

Hurra for kommende småunger!!!!!

Annonse

Morro å se at det er flere her som ikke har barn fra før :o)

Jeg har også tenkt at bare jeg vet jeg kan få en, så får vi se hva som skjer i fremtiden..(Hadde jo vært morro med fler så jeg får bare håpe xxx)

Håper dere alle har lykken med dere og at det sitter en spire på oss alle iløpet av 2007 !!!!!

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...