Gå til innhold

Æsj..dumme piller...

Anbefalte innlegg

Er så lei av de dumme pillene! Gikk på trionetta en god stund, men til slutt tror jeg at jeg hadde alt av bivirkninger..og siden de sluttet med trionetta gikk jeg over til minipillen cerazette..

Funker egentlig greit, er bare så drit å ha gått opp noen kilo igjen..Og så har jeg blitt plaget av kviser-æsj! I tillegg føler jeg meg oppblåst, til tider med gravid-mage....og da tenker jeg at det hadde vært så deilig om jeg bare var gravid, for da kunne jeg slappet av med at magen min var så stor.

Men, har ikke mensen da, og har heller ikke blitt plaget med småblødninger, så det er ganske digg!! Men det er stort sett det eneste...

Ble bare syting her nå...måtte visst bare få det ut! Kan nesten ikke vente til jeg skal slutte på pillene og bli prøver:)

Andre som har erfaringer med cerazette? Er jo litt bekymra for at det tar lang tid før jeg får mensen når jeg slutter på dem....vet jo at det er individuelt, men hadde vært litt kjekt å høre andres erfaringer!

Ha en fin kveld da:)

kLem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8446727-%C3%A6sjdumme-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort akkurat det samme som deg. Gått fra trionetta til Cerazette. Snart brukt cerazette i 6 mnd nå, og hatt mensen en gang 2 mnd etter jeg startet på dem. Litt uvant å ikke få min månedlige etter jeg omtrent kunne stille klokka etter den i 6 år på trionetta.

Jeg blir også veldig oppblåst av denne pillen til tider, og hat gått opp et par kilo. Men jeg synes jeg har det bedre med denne enn med trionetta. Har ikke prøvd å slutte med pillen enda, men erfaringsmessig tar det ca 2-3 mnd før min første mens kommer etter pilleslutt. Mulig det er anderledes med cerazette, det vil tiden vise.

har lenge planlagt å slutte med pillene i juli, og starte prøvingen i sept/okt. Bruke pessar fram til da. Men vi må kanskje revurdere litt. Passer bra med min utdanningsplan, tror jeg... men vi har nok desverre ikke økonomi til å bli foreldre, og min samboer har ikke tid til å avlaste meg nok. Vi får ta det som det kommer. Kankje vi vinner i lotto i løpet av det neste halve året:)?

Hatt lyst på baby lenge. Fikk akkurat vite at min "siste" bestevenninne uten barn er gravid... Misunnelig!!!!!! Men men det blir vel vår tur en gang også...

Ja, hadde det ikke vært flott å vunnet masse penger så en kunne slippe å bekymre seg for det økonomiske?? Det hadde vært deilig det....

Ser ut som om vi planlegger å bli prøvere på likt da=) Tenker å slutte på pillene i mai eller juni, men vet ikke hvilken prev vi skal bruke i mellomtida..alternativet er jo kondom da, men frister sinnsykt lite...får se...

Er også student, men håper på at vi skal klare oss. Det ordner seg alltid på en eller annen måte... Du får ha lykke til da:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...