Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg skulle gå ut dette svangerskapet med flagget til topps, men tror desverre jeg må gi tapt...

Jeg er gravid (31+4) med nr 3, jobber 100% 3,5 mil hjemmefra og kjenner at det begynner å bli slitsomt å klare alt... Hjemme har mannen min tirettelagt kjempe-masse: Han bader og ofte legger jentene alene, han ber meg om å gå og slappe av, han støvsuger og vasker... Men alikevel, det er turning (hvor jeg er trener) for yngste, svømming for eldste, svigermor som stor sett dukker opp i utide osv.... Det er livet rett og slett!

Jeg er av typen som alltid sier til andre at de skal tenke på seg selv før jobben, men det er langt mellom liv og lære: Jeg greier ikke si til legen min at jeg ikke makter mer! Når jeg er på jobb har jeg vondt i magen (under ribbeina, pga umulig baby og det at jeg sitter og jobber med PC), jeg får vann i kroppen og blir så sliten av jeg får lyst til å grine.... Ser jo selv at det ikke er helt sunt... Hjemme er jeg "frisk som en fisk" og føler meg ikke gravid i det hele tatt (les: ingen problemer)...

Gruer meg til å ringe legen i morgen, men må vel bare gjøre det?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg i et nøtteskall også.. Men bet i det sure eplet, kom meg til legen, og har pleid kroppen hjemme siden uke 32 ca.. Hadde masse kynnere på slutten når jeg jobbet, ikke bra...

Trøsten er at det er ingen som ville gitt deg stjerne for å fortsette uansett, og livet i magen er det viktigste akkurat nå! :-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...