Gå til innhold

Noen som prøver akupunktur denne gangen?....

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg...

Og i dag snakket jeg med en som mente at man ikke "burde"ta akupunktur når man tar prøverør....hørt om det før?

Pga at det kan bli for mye for kroppen......

Men hun jeg går til er også sykepleier og da burde hun vel vite hva som er bra og ikke,ikke sant?

Hun mener det var bra for meg å ta akupunktur fordi jeg hadde mye stress i kroppen og trenger å slappe av....

Fortsetter under...

Hei.

Ja jeg har prøvd det denne gangen.

Tok 4 behandlinger før innsett og 1 rett etterpå.

Lars Børke i Tr.heim, mente at sjangsen for å lykkes var større.

Det får kroppen til å roe seg ned og forberede livmor på mottak av egg.

jeg er mere positiv denne gangen som jeg har prøv det :)

Hei Fruen,

Jeg går også til akupunktur. Tror absolutt at det har noe for seg. Min akupunktør har referert til en dansk undersøkelse som viser at graviditetsraten øker fra 28 til 41 % når kvinnen får akupunkturbehandling. Jeg vil prøve alt når jeg nå er igang. Tror uansett ikke at det kan skade...

Vi får se om det hjelper for oss - er jo uansett umulig å vite hva som hadde skjedd uten behandling:-) Lykke til til deg!!

At man ikke skal ta akupunktur under prøverør er bare tull,

i en undersøkelse (veldig ommfattende) er det nå vitenskapelig bevist at akupunktur øker sjansene betraktelig.............

Så du kan med fordel bare la akupunktøren din stikke deg:o)

Hei!

Vi har nettopp kommet i gang med første IVF(har sprayet en uke) og jeg går til akupunktur. Jeg har veldig troen på det, og leste mye om det før jeg startet. Min fantastiske akupunktør overbeviste meg ganske raskt om at det i alle fall ikke er negativt å ta det. Jeg har mye stress og anspenninger i kroppen, og mener helt klart at det er en fordel å ta aku. Koster mye penger, men jeg tror det er verdt det...

Klem :-)

Annonse

Gjest lille fiol

jeg er overbevist om at akupuntur virker. pà klininkken min i dannmark ga de meg akupuntur bàde fòr og etter innsetning og det er jeg hellig overbevist om at var avgjòrende for min positive test.jeg kjòpte meg ogsà en fotsone terapi bok og ga meg selv mye masasje hvor jeg fokuserte mye pà livmor etc. lykke til

Hei

Jeg gikk til akupunktør 7 ganger før forrige forsøk. Hjalp ikke meg men har litt trua likevel. Men har lest at man ikke skal ta mer enn 1 behandling i uken når man går på sprøyter pga fare for overstimulering.

Tenkte jeg skulle prøve homeoptati nå. Finne ut om det f.eks. er noe jeg ikke bør spise osv.

Vi får krysse fingrene og håpe at vi lykkes til slutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...