Gå til innhold

UL i Tønsberg idag!:)

3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått "ordentlig" termin! Hehe... Den ble flyttet fra 22. til 27. juli. (Var på UL for 3 uker siden og fikk se at alt var i orden, men var for tidl å sette termin...)

Ser også ut til at det er en liten gutt som gjemmer seg i magen min:) Pappa'n var rimelig stolt da legen sa det. Han er nemlig den eneste som har vært HELT sikker på at vi får en gutt! Fikk ikke noen bra bilder av lillegutt, da... Han var veldig aktiv idag. Av og til lå han så stille at legen fikk en god profil på skjermen, men like før hun skulle ta bilde av ham la han armene foran ansiktet!! Hehe... Hver gang!! Tror dette blir en skøyer;) Nå må vi sette i gang et skikkelig navnesøk... Har egentlig ingen gode forslag til guttenavn, men har jo heldigvis forholdsvis god tid igjen på å finne noen, da;)

Har bare gått rundt og smilt i hele dag! Er storfornøyd!

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8446502-ul-i-t%C3%B8nsberg-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hører egentlig til augustklubben, men har sneket meg inn på besøk til dere:o) Er litt morsomt, for da var du og jeg på UL i Tønsberg samme dag:o) Fikk termin 10.08.07. Vi ville også vite kjønn, men den lille uroligklumpen ville IKKE vise frem sine edlere deler til oss... Jeg har en bekjent som har startet 3D UL klinikk på Nøtterøy, og han ringte meg i dag og lurte på om jeg ville ta en prøvescreening av ULutstyret i morgen - SELVFØLGELIG vil jeg det! Krysser fingrene for at vi får vite kjønnet da:o) Kommer til å ta en 3D UL rundt uke 25 også, da vises ansiktstrekkene mye bedre. Vil du vite mer om 3D UL her i Tønsberg kan du gå inn på kvinnedoktor.no

Lykke til med navnesøket og videre i svangerskapet:o)

Hei igjen! Ja, så var det gjort, og jeg sitter her og bobler over av lykke! Fikk se både 3D-bilder og 4D (live film) av den lille. Der lå gullet og strøk seg selv over ansiktet med hånda, og plutselig rakte den frem en liten tommeltott og strøk seg selv over tinningen med....ubeskrivelig morsomt å se!!! Var utrolig overrasket over kvaliteten på 4D filmen; forventet litt hakkete uklart bilde, men var helt skarpt og fint, og ansiktstrekk og bevegelser var helt tydelige. Fikk med en kjempefin CD hjem med slideshow av både bilder og film. Nei, bare en ting å si om dette: ABSOLUTT Å ANBEFALE:o) Jeg fikk ny termin også; hadde TUL fra sykehuset 10.08.07, men fikk i dag TUL 03.08.07 - nesten så jeg hører til her på juli-klubben:o) Bildene var lagt inn på CDn som slideshow og ikke som bildefiler, så det blir vanskelig å få lagt dem inn her, men skal høre med legen om det er mulig å få dem som bildefiler også. Lykke til videre!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...