Gå til innhold

kan noen svar meg på et par spm??ang hofte feil.

Anbefalte innlegg

vi skal på ul og rønken. for og se om det er noe galt med lille manns hofter. men vi bor liksom 3 timer unna sykehuset så det jeg lurer på er .. om det så skulle skje min store skrekk at at han blir lakt i strekk hvor raskt vil det skje ?? skall vi pakke når vi skal ned på sjekk ,, eller tar det noen uker før man blir lakt inn??vi skal til drammen.

Fortsetter under...

Heia!

Nå hører vi til i tromsø, så det er vel kanksje litt ulik praksis på sykehusene... Vi tok rtg av Synne i tromsø, og reiste hjem etterpå. Hørte ikke noe før etter 3 uker da helsesøster ringte og maste på sykehuset for oss. Da hadde de GLEMT å se på bildene. Da bildene ble sett på satte de alle krefter i sving, og vi ble lagt inn akutt dagen etter. Så det spørs sikkert på når de sjekker bildene, om de sjekkes med en gang eller senere.. Og så spørs det sikkert på evt alvorlighet av hoftefeilen som eventuelt oppdages. Tviler på at dere legges inn samme dag, dere må jo få mulighet til å organisere dere litt synes jeg, det må være et minimumskrav! De kan ikke forvente at dere kommer klare for innleggelse!

Du leser sikkert mange skrekkeksempler her inne, deriblant mitt, men for å oppmuntre deg skal jeg fortelle en annen historie:) Min niese, altså synnes kusine, fikk oppdaget hd da hun var 6 mnd, dette på bakgrunn av skjeve valker. Den var ikke veldig alvorlig, så legene bestemte seg for å overvåke den siden hun var så stor allerede. Hadde det blitt oppdaget tidligere ville hun fått pute. Hun har årlig gått til kontroller, og nå 6 år gammel var hun på siste sjekk, alt har gått seg til på egen hånd:)

Så husk at det trenger ikke være noe farlig!! Masse lykke til på undersøkelsene! Krysser fingre og tær for at alt er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...