Gå til innhold

Hvor mange kilo støv...


-carina-

Anbefalte innlegg

...tror dere at babyen kommer til å spise i løpet av sitt første leveår?

 

Jeg synes vi vasker og vasker gulv, men det blir jo skittent igjen allerede samme dag... Hvor kommer alle hybelkaninene fra? Det er i hvert fall veldig tydelig at de slekter på disse andre kaninene når det gjelder formeringsevne!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke en utrolig formeringsevne disse kaninene har:) Vi har ikke gulvtepper som drar til seg litt støv så her er det kaniner med en gang etter at vi har vasket - får satse på at litt støv er bra for imunforsvaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også lurt på hvor det støvet kommer fra... hihi;)

skjønner ikke at de ikke kan forsvinne når man vasker.. er jo kaniner der med engang igjen jo...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har også lurt på hvor de kommer fra, i hvert fall hvorfor de kommer så fort tilbake!

 

Huff, jeg har så dårlig samvittighet, jeg har ikke ork til å vaske gulv så ofte, jeg er flink om jeg gjør det annenhver uke... Støvsuger da. Og har innstilt meg på at jeg må være flinkere når Ingrid kommer seg forover, ikke bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett sånne tøyse-bilder av babyer med vaskemopp på magen... Men jammen hadde det faktisk vært utrolig praktisk!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vaska på alle tenkelige steder i "åle-høyde" og det var det lenge siden jeg hadde gjordt..men Mathias kommer seg rimelig fort framover nå og skal smake på alt i alle kroker..uhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...