*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 slimproppen gikk i går, nå driver det og renner litt slim ut + en slags veske. .Hva kan det være? Er ikke mye så tviler sterkt på at jeg lekekr fostervann, men kan bli litt ubehagelig etter hvert!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 hvit slim, i klar veske? Sikkert rester av slimproppen som kommer....
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 ja, er jo litt ekkelt igrunnen:P hehe.. kommer så ofte nå, travelt å skifte truse hele tiden:P
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har hatt det sånn LENGE kjøp truseinnlegg å bytt de ofte, jeg må ha det jeg ellers blir det flekker på buksene mine Kan liksom kjenne at det renner *brrr* hehe
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 mhm.. er ekkelt.. håpte på det skule skje snart:P men er jo 17 dager igjen, så det er vell å være vel optimist:) er du førstegangs du?
moklatt 9 dager til termin Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 ikke for å skremme dere jenter men det kan være fostervannet som lekker litt og litt.Jeg gikk litt for lenge med litt lekkasje og hadde begynnende infeksjon..fødselen ble satt i gang dagen etter at jeg fikk sjekket det skikkelig på kk.så ta en tur til legen.Det er bedre med engang for mye til legen
jalli Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Hadde det vært meg hadde eg nok reist inn og fått sjekket om det er fostervann du lekker.skall jo ikke bli så vått at du må skifte truse hele tiden . -reis inn du,bedre å være å den sikkre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå