Shake those eggs 11pp Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Vi har ikke snakket om det, jeg tenker på en måte at det ødelegger kosen og at det blir for mye stress... Jeg har hele tiden en viss peil på når det er og gjør jo det jeg kan for å få oss til å klaffe rundt de dagene. Jeg vet ikke...burde vi snakket mer om akkurat den dagen?! Vil ikke at dette skal bli maskineri heller.... Men fy så lei jeg er av å vente nå....!
prusiluscan Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Samboern min vil helst ikke vite det,så da sier jeg det ikke til han.
Shake those eggs 11pp Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Men du, blir du ikke litt "irritert" om han ikke vil den kvelden/dagen du vet at sjangsen er størst? Jeg har hatt en tendens til det i det siste og det blir ikke akkuratt noe hyggelig forhold ut av det... Skulle ønske jeg var litt mer avslappet i forhold til at det sikkert kommer til å bli min tur snart ...;o)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg sier i fra til mannen min, men han vil også gjerne vite det.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Mannen min vil gjerne vite det. Sex rundt EL tider er ikke noe høydare her i gården, da blir det kun for å lage barn. Den hyggelige sexen har vi ellers i syklusen!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg sier også ifra til samboeren når el er. Og da kommer komentaren: "Er det nå vi skal??" ;-)
Petrine+Røver Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har sagt det, men første gangen denne mnd - for det er først nå jeg har tatt el-test og er mer sikker på når det er... ellers har jeg ikke sagt det, selv om jeg har vært klar over sånn ca når det er... og jo, da har jeg blitt irritert når han ikke har vært veldig klar de dagene :-) Men, nå har han nesten blitt mer ivrig enn meg... føler at kompiser som brått er blivende pappaer har hjulpet på det...
Shake those eggs 11pp Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 Hehe...ja vi har også et par kompiser som har blitt pappaer så det er nok en medvirkende årsak til at vi er prøvere på 6mnd...Han har ikke villet tidligere...det har vært årevis med mas...hehe! Tror jeg skal avtale med meg selv at neste mnd da jeg skal prøve med el tester...da skal jeg si det! Jeg vet jo at han også vil ) Så det burde jo bare være et stort pluss at da kan det faktisk skje noe ;o)
tre+en=4?? Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Jeg sier det til mannen min jeg og. Han sier ALDRI nei til kosing! hehe- sá rundt el er han absolutt med! :-))
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Min vet det også.. Fordi han gjerne vil vite det, og litt fordi jeg ikke klarer å holde det for meg selv... Han har foreløpig ikke fått prestasjonsangst heller, han bare koser seg med tanken på at det kan ha skjedd!
Tasselur Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Ja, jeg har sagt i fra rundt når jeg tror det er el. Nå framover skal jeg også teste med el-tester, og da kommer jeg helt sikkert til å si det. Siden begge gjerne vil få det til å klaffe så synes jeg det er greit å få litt "drahjelp" de dagene det virkelig gjelder. Så kan vi heller slappe av og kose oss når vi vil resten av syklusen. : )
mamman til snupp Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har lært meg å holde kjeft om det nå....har sagt det et par ganger,og det har ikke vært noen suksess. For han er det skikkelig turn off, får nesten ikke utløsning.....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 1. mars 2007 #13 Skrevet 1. mars 2007 jeg sier det..hehe han har ikke sagt om han vil eller ikke vil vite det, så inntil han sier noe så sier jeg det;o)
Serial mom Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 Mannen min spør,han! Det overraska meg voldsomt da han faktisk visste åssen dag jeg var på her for noen måneder siden! Tror han driver og teller i smug,jeg! Etter MA i desember har jeg ikke klart å kjenne at jeg har EL,og tester,temping o.l har jeg slutta med for lenge siden. Men syklusen er stabil da,så regner med at jeg har EL....
duogjeg og vitre Skrevet 1. mars 2007 #15 Skrevet 1. mars 2007 Jeg prøver å ikke si når jeg har el. Men hvis han ikke vil, sier jeg at el er..og da må vi (: Grunnen til at jeg ikke nevner det først er at jeg ikke vil legge noe press på han og ødelegge kosen for han
TussiLussi Skrevet 1. mars 2007 #16 Skrevet 1. mars 2007 Min mann er blitt ekspert på sekret hihi..., vet når det skal være vannlig, når slimete mm, og sier rundt EL - at nå får vi kjøre på for nå kjennes det sånn ut....hehehehe... Og det stemmer da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå