starfire Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei, Hadde blitt kjempeglad om du kunne sett litt paa meg. Jeg og kjaeresten bor langt fra hverandre, og vil proeve aa bli gravid i sommer. Reiser paa besoek til han 21 juni og blir borte til 24 juli. Kan du se om jeg blir gravid da? Og hvor mange barn vi faar, samt kjoenn? Jeg er foedt 15.03.76 Han 06.05.73 Klem...
wicca Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Hei Skulle sende deg post men gikk ikke å sende til deg Får opp at det klaffer for dere i sommer og at dere får to barn tilsammen, en av hver, gutten kommer først Lenge siden jeg har spådd no så ta det med en klype salt Lykke til!
starfire Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2007 Tusen takk, wicca! Jeg har ogsaa stor tro paa at det klaffer for oss i sommer. Har ogsaa hele tiden sagt at vi faar to barn, men min soester mener jeg faar tvillinger.
wicca Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Vet du, det med tvillinger slo meg men jeg slo det fra meg igjen hmmmm skal ikke se vekk ifra at det er det som kommer
starfire Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2007 Ja, min soester mener jeg faar en foerst, deretter tvillinger. Skal bli spennende aa se. Tar det som det kommer, selv om jeg kan klare meg fint med en i slengen. *L* Er endel som har spaadd at jeg blir gravid i sommer, saa det skal bli spennende aa se om jeg kommer hjem med en spire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå