Kass Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hvordan vil det gå i norge? er halvt amerikansk... og ønsker ikke traust navn på noen måte... første assosiasjon? kommentarer taes i mot med takk! både pos og neg!
Marolla Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Liker ikke. Er mange andre internasjonale navn som er finere.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Huff!! Det er vel bokstavelig talt hentet fra en såpeserie?
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg syntes kanskje Alyssa hørtes litt for spesielt ut, og kan misforståes i skrivemåten. Har andre forslag (men jeg vet selvsagt at navn er et smak og behag): Cornelia, Julia/Julie, Celina, Alicia, Casandra........
StorkeMammaen Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Berte i mine ører og, og det er ikke positivt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 tenker litt alyssa milano, men når våre barn vokser opp hvem er vel hun???? velg det dere føler mest for!
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Liker det egentlig ikke, får litt bimbo assosiasjoner. Lucy Maria Anna Hannah Sarah Chloe er veldig fint, men litt vankelig i Norge kanskje
Vannmann35 Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Alyssa er litt for utenlansk synes jeg.Er jo mange internasjonale navn å velge mellom som: Elizabeth Maria Anna Christina Ella Emily Jenny Molly Ada Rebacca etc. etc.... Liker du navn som Vanessa, Angelica, Zoe og Lucy - så fungerer jo de også utmerket!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Synes det var fint jeg! Hvertfall hvis det kan uttales med i paa norsk. "alissa" liksom. Orginalt og pent!
Margot Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Har aldri hørt det før, noe spesielt kanskje. Hva med Alicia eller Athina?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #13 Skrevet 4. mars 2007 Alyssa er ett kjempefint navn som går både på norsk og engelsk
sistemannpåvei Skrevet 4. mars 2007 #14 Skrevet 4. mars 2007 synes det er tøft og er blitt mer og mer vanlig her til lands, så de kan si hva de vil. de må også tenke på at du har et fripass til spesielle og FINE navn sidn hun er halvt amerikansk. Det er mine også, og jeg synes det er flott at vi har flere valgmuligheter.
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 5. mars 2007 #15 Skrevet 5. mars 2007 da liker jeg alica bedre..... det hadde jeg tenkt å kalle men jeg fik jo da seff to gutter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå