Gå til innhold

Er alle her veldig unge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det virker nemlig sånn når dere svarer på spørsmål. Er jo ikke så veldig mye dere egentlig vet eller har peiling på..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når vi er på 1tri så kan vi selvfølgelig litt mindre enn de som er på 3 tri f.eks.. spesielt hvis man er førstegangsfødende.. selv hører jeg til 2tri nå.. man er jo her inne for å lære.. og man lærer av andre.. her deler man erfaringer..trenger ikke nødvendigvis være 100% tekstbok-korrekt heller da. man svarer på det man har opplevd osv.. hvis ikke det passer for deg så kan du la være å lese innleggene da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg øve igjen til din egen siden du:KRANGLESIDEN.

Feige er du også så bruke anonymknappen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og gravid for første gang: kan ingenting om det å være gravid.. Derfor er jeg her for å lære litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du lurer på? Hvor gamle alle er? For i så fall kunne du kanskje ha fått vite det ved å presentere deg selv og fortelle din egen alder først, mens nå tror jeg du bare oppnår å irritere dem du kunne ha hatt det hyggelig sammen med. Hva er intensjonen ved å provosere? Det er mange ting jeg ikke vet og skjønner, og en av dem er hvorfor det finnes innlegg som dette her inne.

Jeg antar det fins jenter fra 16 til 45 her inne, noen kloke, noen mindre kloke, noen erfarne, noen nybegynnere, noen tykke, noen tynne, men heldgvis - de fleste av dem oppfører seg bedre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj,oj,oj så gamle vi var da!!!!????

Utrolig voksent og lurt innlegg,HI!

Lykke til videre med det sprudlende humøret;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år. Men er helt fersk i gamet.

Alder og erfaring henger vel ikke helt sammen i dette tilfelle:-)

 

Men så holder jeg meg unna å svare ting jeg ikke vet noe om heller da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 34 og venter mitt 4 barn, men har mye nytte av å lese hva folk lurer på. Blir jo aldri utlært, og har selv stilt spørsmål som snille medsøstre har svart på.

Synes du virker litt sneversynt, men det er vel hormonene som gjør det....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 30 og er gravid for 2 gang! Tør du ikke signere med eget nick kan du spare deg for slike komentarer her inne! Kom deg til kranglesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Jeg er 37 år og dette er mitt 3 svangerskap.Så helt ung er jeg nok ikke :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 år og venter mitt 3. barn, men synes det er greit å kikke litt på disse sidene likevel... Man glemmer jo litt fra forrige svangerskap uansett...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er straks 31 år, og dette er mitt første svangerskap.

 

Spør du meg om å BLI gravid, kan jeg gi deg masse svar - vi ble gravide under nedregulering til prøverørforsøk.

 

Spør du meg om barneoppdragelse, kan jeg også gi deg masse svar - jeg er utdannet førskolelærer med småbarnsped fordypning og 10 års erfaring fra barnehage.

 

Spør du meg derimot om det å VÆRE gravid, kommer jeg nok litt til kort for øyeblikket, siden jeg er 4+6 på vei for aller første gang. Og vet du hva? Jeg syns det er kjempespennende å lære. Det er derfor jeg er her - selv om jeg beklageligvis ikke oppfyller dine kunnskapskrav. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er det vel derfor vi er her og kan spørre hverandre, da. Hadde ikke vært vits i å ha BIM i det hele tatt hvis vi visste svarene på alt vel? Heldig du som er så klok. Du har vel i grunnen ikke så mye her å gjøre...??

 

Hilsen 30 år og barn nr 2 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kasje du er en smule for gammel.....det er jo en grunn til at du er mest fruktbar 20 til 23..eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...