Gå til innhold

Hvordan ligger dere an vekt og størrelsesmessig nå....?

Anbefalte innlegg

Vet dette er "touchy"...Jeg prøvde nettop noen gamle jeans, og HELT ALVORLIG; det er 20cm mellomrom mellom knapp og knappehull....Måtte skikkelig hale og dra for å få buksene over lårene i det hele tatt....Er dere nede i normalen eller nærmer dere dere? Uff, ble skikkelig deppa nå....;(

Fortsetter under...

hehe, har ikke tørt å prøve de en gang. Har gått ned 18, men har fortsatt 9 igjen. Fant noen kjekke bukser som er sånne som vider seg ut vask etter vask, de kan jeg bruke...

Jeg har bare 1 kg igjen til startvekta, men kommer ikke inn i mine gamle jeans. Vet ikke om de passer over magen, for jeg kommer ikke så langt med de.. Fått litt større rumpe/lår/hofter, men tar det ikke så tungt. Har nok litt ekstra på magen også, men det bekymrer meg heller ikke. Er faktisk ganske fornøyd med utseendet nå, jeg...

Har kjøpt to nye jeans, som sitter fint på :)

Jeg slutta å gå på vekta noen uker etter fødselen. Jeg har fått en sånn enorm appetitt så jeg spiser alt jeg kommer over, og med det været vi har hatt i det siste har det ikke blitt så mye turgåing på meg heller. Bruker fortsatt mammabuksene mine og må nok belage meg på å gjøre det en stund.Som førstegangsmamma har ikke trening vært på toppen av prioriteringslista, men kjenner nå at energien og overskuddet sakte men sikkert kommer tilbake. Jeg håper å ha kommet ned til matchvekt til sommeren jeg :)

Annonse

Jeg har 4 kg igjen til vekta før fødsel, og dette er bare 3 1/2 uke etter fødsel, så jeg er kjempe fornøyd!!! Får på meg en bukse som jeg kjøpte da jeg begynte å legge på meg litt uti svangerskapet. Men bruker mest gode "slaure"bukser enda.=)

Ok, så mye forskjellig....Jeg fødte for snart 8 uker siden, og hadde gått opp 27 kg. For to uker siden hadde jeg gått ned 15kg, men nå er jeg så demotivert at jeg ikke tør veie meg igjen:(

Magen er ikke såååå ille, men har enorme pupper (J cup) og rumpe og lår....Vet der er overfladisk, men jeg synes det er veldig vanskelig.

Har et nytt liv med lillegutt og det er HELT FANTASTISK!!!

Føler meg litt kjip når jeg sier det, men jeg passet de vanlige buksene mine to dager etter fødselen. Gikk ikke opp mer enn 4,5 kg fra startvekten (hadde i utgangspunktet litt ekstra etter førstemann), men det var fordi jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme og gikk masse ned i vekt før jeg begynte å gå opp igjen. Ligger nå på ca 6 kg under startvekten sist, men regner med at jeg legger litt på meg igjen snart for har skikkelig søt-hunger...

henger meg på her jeg. Gikk ned mye i starten så jeg gikk bare opp 4 kg. Er nå 2 kg under startvekt, og får på meg buksene fra før graviditeten. MEN... de er blitt trangere rundt lår og mage. Har fremdeles en deigete mage som jeg håper blir mindre med litt sit-ups. Selv om det er det kjedeligste jeg vet. Har ikke prioritert trening, og spiser for det meste det jeg har lyst på....

jeg er langt fra normalen gitt. hoff...

la på meg 16 kg, gikk ned 11 kg de 2 første ukene. men nå har jeg lagt på meg ytterlige 2 kg. har blitt dårlig med tur på grun av været, og har en syk apetitt, og ingen metthetsfølelse. har prøvd meg på aerobic, men da ville ikke bekkenet sammarbeide.

har mye på hofta og rundt midja, og for ikke glemme lårene.

Annonse

Gikk opp 20 kilo - har gått ned alle+noen til. Kommer inn i de gamle buksene mine, men de sitter ikke så godt over magen - den er fortsatt litt deigete...:( men nå er det bare å sett i gang med situps og masse trilleturer:)

Har ca 4-5kg igjen, svinger veldig, nå har det stagnert i 2-3uker på vekta, spiser ikke noe søtt, ikke brus eller annen fy fy mat, spiser bare fornuftig men har ikke fått beveget meg mye ute pga været og mye andre ærend. Buksene mine går ikke over låra engang, har lagt mest på meg på rumpe og lår, (gikk opp ca 14kg,)

med førstemann brukte jeg 4.5mnd på å gå ned all vekt, og da gikk jeg opp 22kg.

vi har gått tur tross været,-det var bare de første to ukene vi var inne,og siden har det ikke vært under 5 minus der jeg bor.stort sett har det vært en god del varmere.

da det var glatt fikk jeg lånt meg pigger.

det går fint an å gå tur:-)

jenta mi er 6 uker imorgen,og vi er begge i fin form

Har 8 kg igjen og aner ikke hvordan mine vanlige jeans sitter over magen, siden de ikke kommer lenger enn til midt på låren... så jeg bruker fortsatt mammabukser. Håper at det meste er borte til sommeren!

Er nå 8 uker siden fødsel. Har klart å miste kiloene nå og er ved stertvekten, men passer ingen av de gamle buksene. Dette fordi hoftene mine er utvidet etter fødselen. Håper de skal trekke seg sammen etterhvert. Men jeg har min tvil:)

Huff, jeg gikk opp 30 kg! Fem uker siden fødsel, og jeg har gått ned 22, så det er jo bra. Føler at jeg nesten ikke har tid til å spise mellom all amming, bleieskift og kos, så kanskje det løser seg av seg selv med de siste 8:-)

Nå skal det sies at jeg mildt sagt koste meg i svangerskapet og spiste hva jeg ville, mens jeg har gått over til mye sunnere kosthold nå.

Gikk opp 11kg, har 2kg igjen. Kunne godt tenkt meg å gå ned 8kg og jobber med saken. Jeg har trent 3 ganger siste uka, som jeg er kjempefornøyd med, tatt i betraktning at jeg nettopp har tilbrakt 9 måneder på sofaen.

Ja det er vel kanskje fordelen med å være overvektig i utgangspunktet... ikke no særlig nedtur å være litt rar i kroppen selv to mnd etter fødsel - jeg så jo jævlig ut uansett :) hehehe :)

deppa fordi jeansen ikke passer? prøv heller å være 6 år unna å ha funnet jeans som passer overhodet, dere.

Syns ikke det gjør noe at kroppen ikke er som den var... Tenk på det vi har vært gjennom, dere! Det er jo bare et synlig bevis på det... :)

Og ka-ping, du så da absolutt ikke jævlig ut, tvert i mot. Jeg har sett bildene dine, så hysj på deg :)

rødhette, din lille stalker... du har da vel ikke sett åssen jeg ser ut på nært hold? Eller vent, jo... det er nok hjernen din som har benyttet seg av overlevelsesinstinktet, fortrengt de ekte bildene og erstattet dem med fiktive ka-ping-bilder :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...