Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Oioioioi....! Skjønner ingenting jeg nå, tok akkurat en cb, og der dukket det opp et kryss! Med en sterk loddrett strek til og med! Jeg har ikke hatt troa på denne pp'en i det hele tatt, har hatt null symptomer, bortsett fra at jeg har vært småkvalm av og til. Noe jeg forøvrig var sikker på skyldtes omgangssyke.. IKM i dag, har mensmurringer, og jeg tror liksom ikke helt på dette..... Er sikker på at tanta skal melde sin ankomst når som helst, uff, dette er jo helt sykt...!!!
attpåklatt!! Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 GRATULERER SÅÅÅ MYE!! Et så kraftig kryss er ikke til å ta feil av... :-)) Dette var koselig!! Lykke til videre!! Klemklem!!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!! så gøy da!!! kos deg masse med den lille spiren din!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Du er nok gravid, mange graviditetssymptomer er jo lik de som kommer med TR. Gratulerer så mye! :-)
Leieboer funnet! Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer så mye!!! Lykke til med spira!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk, jenter:) Litt i sjokk her jeg nå, har liksom aldri hatt så dårlig tro som i denne pp'en.... Rare greier altså! Jeg må sikkert ut og kjøpe flere tester for å være sikker...... Hehe.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE OG VELKOMMEN I KLUBBEN
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer så masse Lunajenta
bomper`n Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 gratulerer så masse til deg!!! akkurat funnet ut at jeg er gravid selv. koselig og følge hverandre videre fremover!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer så mye!!! Lykke til med svangerskape!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #13 Skrevet 1. mars 2007 HVA ER DET JEG SER:) Leste akkurat posten fra deg, så ser jeg dette, har du testet etterpå da?? SÅ FANTASTISK GØY!!!!! GRATULERER SÅ MYE LUNAJENTA MI:) ÅÅååå, så herlig:)
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 1. mars 2007 #15 Skrevet 1. mars 2007 Gratulererså mye!!D var kjekt!!!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2007 Tuuuuusen takk alle sammen!!! Ja, Majja, tenk på det da! Leste akkurat posten, har ikke rukket å svare deg, har hatt besøk av svigers, og alt jeg ville var at de skulle dra så jeg kunne kikke på testen igjen og forsikre meg om at det faktisk ER et kryss der... Hehe;) Og det er det altså! Skjønner ikke helt dette jeg, var jo såååååå sikker på at det ikke var vits å teste engang, men jeg tenkte jeg bare skulle ta den likevel, sånn for sikkerhets skyld, liksom. Og krysset kom med en gang, kjempesterkt!!! Helt sykt dette altså, håper virkelig det går bra denne gangen:) Åååååh, håper du kommer etter veldig snart, krysser alt jeg har for deg....! God klem fra meg:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #19 Skrevet 1. mars 2007 Herregud så bra!! Får helt frysninger nedover ryggen jeg:) Kvinnelig intuisjon kaller man det:) Ja det må jo ha vært ett skikkelig sjokk for deg, så sikker som du var:) Så det er det heeelt riktig da, ingen symptomer er positivt!! Dette her er jo helt topp!!! Håper alt går bra denne gangen!! Hold meg orientert da? Takk for at du krysser for meg, håper jeg snart kommer etter ja:) Det hadde vært knall!!! Gratulerer så mye igjen, til dere begge to!!! Nyyyyt tiden freover!! Håper du får ett fint svangerskap! Tenk, om 8 mnd får du endelig baby!!! Kjempeglad klem tilbake!!! *smiler fra øre til øre*
Alba44 Skrevet 1. mars 2007 #20 Skrevet 1. mars 2007 Sååå moro!!!! Hipp hipp HURRAAAA!!!! Gratulerer så masse, Lunajenta!!!! :-D :-D :-D Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet og velkommen over til trimesterforumene!!! Stoor klem fra en tidligere med-prøver ))
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #22 Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer så masse ) ...også tar jeg med meg babystøv fra den andre tråden! Fyller opp i sekken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå