Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var så mange svar på tråden om dette, at jeg prøver å lage en ny.

Har ikm 8 mars, har sett noen andre i samme sit som har det - vi får heie hverandre fram! Noen flere som har ikm ca da? dette er min første pp etter ma, har hatt en mens.

Varm klem til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8.mars er en fin IKM dag, det er jo kvinnedagen!

Jeg har IKM 9.mars.

Min første pp etter MA, har hatt 2 menser, var ikke klar i forrige prøveperiode.

Heia oss!

Skrevet

Er ikke så mye her inne lengre,så klarer vel neppe følge opp mine egne innlegg,men men! Prøver igjen,og nå har det straks gått 2 år siden vi starta! Hadde en SA i starten,og nå i desember en MA i uke 11. Har prøvd et par pp'er etter det,syklusen er helt normal,men i januar hadde jeg laparoscopi midt i EL-tida,så da ble det ikke noe. Tror ikke vi traff denna gangen,har ikke vært helt in the modd i det siste,er bare så skrekkelig trøtt hele tida,så sovner på sofaen hver kveld:-(

Merker dere at dere har EL,eller? Jeg kunne kjenne det før MA'en,men nå synes jeg liksom ikke at jeg kan kjenne det lengre. Håper det går seg til etterhvert,for det er jo ganske kjekt å kunne merke det!(min tid med testing og temping er over!)

*Klemmer*

Skrevet

Har IKM 13 mars,forresten!

Skrevet

Jeg har allerede gått inn i min 2.pp etter SA'en i januar.

Hadde IKM 3.mars, men fikk besøk av TR allerede i går.

Men bedre at hun kom for tidlig enn for seint iallefall.

Siste sjangs å få baby i 2007 neste gang. Men tidlig i januar er da ikke feil det heller ; ) får jo bare se på det sånn!

Lykke til alle sammen.

Klem

Skrevet

heisann

er i 1pp etter MA...skal ha IKM 16.mars....så venter i spenning..

har hatt litt stikninger i sidene siste uken..som kommer og går...vet ikke hva det kan vere...noen som har opplevd noe lignende?? har bestilt meg time med legen i morgen så får vi se...

lykke til alle sammen..

Skrevet

Jeg hadde MA i 11 uke i november, og litt usikkert om jeg hadde en veldig tidlig SA i januar.. Men vi prøver videre vi :) Nå har jeg IKM 5 mars, men har allerede tatt en test fordi jeg har gått å følt meg gravid siden eggløsninga.. Den var negativ den, men trur dere kanskje det er litt tidlig å ta den? Tenkte sånn at jeg hadde kanskje hatt eggløsning litt før jeg trudde eller et eller annet... vet ikke i grunn hva jeg tenkte, jeg bare MÅTTE få tatt den testen for å ikke bli gal! Hehe :)

Skrevet

Stratosen! Har også hatt litt stikninger og div difuse smerter i livmora etter MA,tror nok det er slimhinner o.l som reparerer seg eller no sånt. Jeg hadde laparoscopi etter MA(siden vi har prøvd så lenge) og etter det er det ihvertfall mye stikk og rare ting i magen!

Skrevet

Hei

Vi er i vår første pp etter en SA i februar. Har ikke hatt mens imellom så jeg vet egentlig ikke når jeg har IKM. Tenker ca 1 mnd etter SAen, så da har jeg IKM 16 mars. Er også forberedt på at syklussen kan være lengre så jeg kommer til å drøye en stund med å test om TR ikke viser seg.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei:-) Jeg har ikm 10 mars. Disse 2 ukene før mens er jo et evig jag etter å kjenne etter symptomer:-) tror jeg er gravid/ikke gravid annenhver dag:-) noen som kjenner seg igjen? eller er det bare meg? hehe. Er inne i 4 pp nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...