Gå til innhold

Hei og hopp..jeg er så glad i dag:)

Anbefalte innlegg

Lite sammendrag fra vårt besøk hos spesiallist:

Vi kom inn ,satte oss ned og hun ba oss fortelle..vi så gjorde..

Hun tok frem et skjema,en rekvisisjon til mannen min for sædprøve,han må ringe sykehuset for å avtale time selv.

Jeg fikk to rekvisisjoner til blodprøver,den ene skal tas om en uke,den andre på dag 3-5 i neste syklus(om det blir en til da )

Opp i o`store kosestol og UL,hun pekte og forklarte nøye..

Først fikk vi se livmoren og slimhinnen var faktisk tykk og fin til min gledelige overraskelse,.så sjekket hun eggstokkene

først den høyre..og der var en stor fin eggpose som var klar til å sprekke..

Vi så på den andre eggstokken også men der var det ingen poser,det skulle det heller ikke være når det var på andre siden sa hun..

Hun skulle ringe oss når blodprøvene og sædprøven var klar,og så skulle vi prate om hvor vi skal gå videre derfra.

Hun sa vi burde uansett dra hjem og benytte oss av EL..he he,

det gjorde vi også.

Når forholdene var så fine som de var,får vi håpe en fin "gutt" også finner veien til egget,så vi får et friskt og fint embryo som kan møte en livmor med fiiiin hinne å grave seg godt ned i.

Er det rart jeg er glad eller:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8445108-hei-og-hoppjeg-er-s%C3%A5-glad-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart at du er glad!

Endelig får du hjelp til å få neste spire til å sitte! For jeg er 100% sikker på at dere får det til! Kanskje du bare trenger litt ekstra hormonhjelp for å få den til å sitte skikkelig? Nå får dere hjelp til det - og det skulle ikke forundre meg om vi ses over på gravid i moden alder om ikke så alt for lenge. Vi venter på deg!

Klem!

Annonse

Så bra Skifer.

Tenk hva denne prøvingen gjør med oss. Vi går fra de dypeste daler og opp på toppen av fjellet bare i løpet av en liten uke. Godt det er sånn, da, at vi ikke blir sittende fast i dalen.

Lykke til, Skifer. Tror bestemt det er din tur nå...

Klem

Takk så mye dere:)

Jeg har det faktisk veldig bra nå om dagen synes jeg,er ikke mye på

nett når det gjelder prøving akkurat nå..

Kikker innom for å se om noen tester pos.i ny og ne da.

Synes det er godt å ikke tenke på det hele tiden,men være litt opptatt av andre ting også..el har jo vært også..og om jeg sitter og kjenner etter tegn eller ikke endrer ikke det noe,enten er jeg gravid,eller så er jeg det ikke,vi får se om tante uteblir eller ei.

I mellomtiden vil jeg fokusere mer på andre interesser.

Vi snakkes..

Klem

Annonse

Takk skal dere ha jenter:)

I morgen er jeg 8 dpo og skal ta blodprøver.

At det har gått en hel uke alt er helt utrolig.

Så koselig å høre fra deg Poamin:)

Tenk at du har en baby på 9 uker ..herlig da,synes ikke det er lenge siden du var her jeg..håper dere har det kjempefint.

Klem

Hei skifer-

er som snarest innom for å sjekke om noen har testet positivt- og måtte derfor logge meg på for å gratulere den heldige alfabeta.

Benytter anledningen til å ønske deg lykke til i morgen - håper at blodprøvene dine er OK.

Jeg sitter her med en følelse av at det er din tur denne måneden, skifer-

tenk om du har sluppet gullegget, og at spiren sitter som et skudd !

Krysser fingrene for deg xxxxxxxxx :-))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...