Gå til innhold

Influensa og fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har jeg fått influensaen for andre gang på tre uker! Nå er jeg straks i uke 38 og føder jeg tror jeg nok at jeg stryker med.

Jeg skal til fødselslegen i morgen å diskutere keisersnitt pga hard fødsel sist fødsel som endte i hastekeisersnitt. Jeg er bare helt utkjørt av influensaer, syk ettåring med influensa og vonde kynnere og mareritt fra sist fødsel, redsel for stort barn osv osv

Noen som vet hva de gjør om vi har influensa under fødsel? Det er jo ikke bare bare å ha influensa akkurat.

Veldig klagete det her, men jeg synest ikke jeg har det noe gøy akkurat nå jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme som deg. Ligger med influensa selv og kunne heller ikke tenkt meg å føde akkurat nå. Er også snart 38 uker på vei. Førstemann på 16 mnd har også influensa og gråter hele natta. Har ikke mye energi for å si det sånn.

Skrevet

Hei Inemammaen:)

Da er vi virkelig i samme båt. Kjenner jeg holder på å bli sprø jeg.

Jeg influensaen tilbake i dag og er helt tett i bihulene mine. Om jeg skulle presse ut noen unge nå hadde ørene mine takket for seg og poppet ut fra hodet mitt.

Skal til samtale for keisersnitt i morgen, vet ikke om jeg får det. Ikke pga influensaen men pga hard fødsel sist og nå skal de sjekke om babyen er for stor. Vet ikke om hva som er best eller værst.. keisersnitt eller vanlig fødsel når man har influensa. Nå har jeg null energi. Har bare lyst til å legge meg i ett hi og sove som bjørnen til våren er her for fullt!

Når har du termin? 18 mars her.. regner med at fødselen ikke starter før senere men HVIS den hadde gjort det nå hadde jeg blitt sprø.

Sukk........

Skrevet

Har menstermin 15. mars (noe jeg vet stemmer), ul termin 24. mars. Ble satt igang sist en uke før termin pga lite vekst hos barnet. Har blitt fulgt opp nøye nå pga høyt blodtrykk, men ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning.

Har den siste tiden hatt det meste av de sykdommene som går, håper vi holder oss friske fra nå av og lenge etter fødselen!

Lykke til med samtalen imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...