Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Har 4 uker igjen til termin. Men siden jeg har mens smerter,vil det da si at noe er på gang i nærmeste fremtid.? Eller kan det gå 4 uker til det skjer noe fordet om?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Var kanskje dumt spm. Men er det ingen som vet?
riho1 Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Ikke godt å si, men du holder nok på å modnes. Men du kan gå over termin, å du trenger det ikke. Jeg har hatt disse smartene lenge, men er 6 dager over termin og ingen fødsel enda. Har fått 1-2 cm åpning og helt flat livmorhals. Du får vente i spenning, men håper babyen din er der i ihvertfall 2 uker til!! mvh
Labbetøs Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Det trenger ikke bety at noe nærmer seg nei. Du kommer nok til å kjenne utallige forskjellige småplager nå den siste måneden. Jeg vet du er spendt, men prøv å ikke legge så mye i alle slike småtegn. Da blir ventetiden laaaang. Jeg vet det er vanskelig (jeg klarte det ikke selv, hehe..) men forsø å slapp av å ta en dag av gangen. Lykke til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå