Gå til innhold

Aurskog-Høland: Trilletur med utgangspunkt Bjørkelangen senter?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå hoppet i det og satt opp et treff! :-)

Onsdag 14. mars kl. 12.00. Møtested: Bjørkelangen senter.

Vi finner ut av om vi skal gå inn og ta en lunsj/kaffe/kakao e.l. og/eller ta en trilletur sammen.

En liten presentasjon er kanskje greit?

Jeg er en såkalt moden førstegangsmamma på 37 år. Lille Hannah kom til verden 8.januar i år. Jeg har bodd på Bjørkelangen i bare ett år og det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre småbarnsmødre!

Fortsetter under...

Hei HMS!

Jeg blir med på treff, vet du!

Kan ikke gå så langt, da jeg ikke er helt bra enda, men kafebesøk er jo heller ikke å forakte da. He he...

Klem!

Jeg er også en moden mamma på 35 år. Whops, jeg har visst nettopp blitt 36... Min sønn Halvor, ble født 24/11-06. Han er selvfølgelig verdens nydeligste. ;-)

Det skal bli hyggelig å blitt kjent med andre småbarnsmødre i området.

Sees!

Hei TKH71!

Så fint at du kan komme! Så blir vi i alle fall to.. :-) Tror jeg skal sende en SMS til ei jeg snakket med på helsestasjonen i dag også. Hun ville gjerne ha noen turkamerater. Men det kan vi jo komme tilbake til når du er blitt enda bedre! :-)

Tenkte jeg skulle ha sendt deg en SMS forrige uke. Var på Aurskog senteret, nemlig, og satt der i all ensomhet (vel, ikke helt ensom, da) og spiste lunsj på kafeen der.

Vi snakkes!

Heisann HMS!

Det er bare å sende meg melding. Jeg bor 5 min. unna Aurskog Senter i gangavstand, og er endel der ifm fysioterapi bl.a. Hvis du sier ifra litt i forveien, så kan vi ta en tur, vet du! ;-) Det er flere i mødregruppen min som gjerne vil bli med på kafe og turer også. Vi blir nok en fin gjeng etterhvert, tror du ikke! ;-)

Klem!

Hei mammaen til Jørgen!

Alle som vil kan komme, vet du. Artig å bli kjent med folk i området.

Vi sees! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...