Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Vi ble uplanlagt gravide.. fant ut rett før helgen.. mistet natt til i går. Var et sted mellom 5 og 7 uker på vei.. Bearbeider sorgen enda.. Men har jenta mi på 3,5 år å trøste meg med.. Sambo er ganske ung og vil vente til sommeren neste år før vi prøver.. Holde dere med selskap så lenge jeg da..
-Mariposa- Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Velkommen hit Hvor bor du og hvor gammel er du?
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei.. Jeg er 25 og bor nær lillehammer.. hva med deg
-Mariposa- Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Snart 27. Kommer fra Oslo, men bor for tida i Bergen:)
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 takk takk. Godt det finnes forumer for alle mulige faser i livet her på bim og dib sidene
AwholeNewWorld Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Ja, du sier noe. Dette er et fint forum :=) Vi er ganske få her inne, men vi begynner å bli bra kjent med hverandre! Ha en fin ettermiddag! Kosmos!
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Hei. Velkommen skal du være=o) *gir deg en trøste klem* trist at du mistet... Jeg har en sønn på 3 år og 4 mnd...=oD Klem
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Hjertelig velkommen skal du vaere! Koselig her hos oss:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Velkommen hit!=) Så trist å høre at du mistet! *Trøsteklem* Håper at du får overtalt sambo til å begynne og prøve før neste sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå