Gå til innhold

Noen som føler at kroppen begynner å forberede seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg hatt litt mensmurringer i det siste. Kynnerne har gått over til masrier. Vondt i ryggen har jeg aldri hatt, verken ved mens, ved forrige fødsel eller nå på slutten av svangerskap nr 2.

Gleder meg såååå... ikke til å ha vondt ;-), men til å se gutten vår og til å bli kvitt bekkenløsningen!!!

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et deilig innlegg! Smiler stort etter å ha lest det! Joda kroppen gjør seg klar, og det er bare herlig! Gleder meg også masse til å møte gutten vår!

Skrevet

heisann!!

ja, merker at noe skjer... ...men det kan jo likevel være lenge igjen enda. har murringer i magen, mest, og litt i ryggen til tider. magen er på vei nedover, endelig! og jeg har plutselig fått noen kviser rundt om på kroppen. har også mye kynnere, legger nesten ikke merke til de lenger...

har menstermin på lørdag (den 3.), men ul termin er ikke før 15.

lykke til alle marsjenter!! :)

Skrevet

Merker mensmurringer i nedre del av magen og ryggen. Deilig å kjenne at kroppen begynner å gjøre seg klar. Har ikke termin før 25, men det er bra med forberedelser ;)

Skrevet

Jeg har også mensmurringer! Har hatt det en liten uke nå, så håper Prinsen snart kommer!

Og så har slimproppen gått for 2 dager siden... :o)

Akkurat som Mamsebumsen, gleder jeg meg vilt til å bli kvitt bekkenplagene - skal bli godt! Og endelig å få hilse på gutten min... Har UL termin 9. mars, men håper å få før.

Nå er det snart vår tur!!

Skrevet

Det murrer i magen her også, men jeg har ikke termin før 25. mars (men menstermin 19), så jeg får nok prøve å smøre meg med tålmodighet.

Jeg er førstegangs, og føler meg ganske usikker på hva som er hva, kynnere/maserier/bare litt murring etc. Men det murrer i alle fall, litt ubehagelig noen ganger, men ikke veldig vondt.

Skrevet

Her er det ingenting!!!

Absoooolutt nada! Og jeg har ul termin på søndag (2dager) og menstermin 7 mars! Kunne godt blitt litt små tegn nå synes jeg! :)

Åhh det er så kjedelig å vente!

Skrevet

Jo,kjenner at hodet til babyen er laaangt nedi bekkenet,Må mye på do for å tisse og ha avføring.Litt stikkinger oppi skjeden og i magen.Har termin 15 mars...

Skrevet

M@rie82 fødeklar,vi får se hvem som får først,spennende :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...