Gå til innhold

September: bare min klomp som er lat og giddesløs eller?


Gjest

Anbefalte innlegg

syns alle rundt meg hyler ut om at ungene ruller og krabber og mere til....bare min som er forferdelig bedagelig og tar livet med ro??

vell,han hopper jo.å det mye.føttene går som trommestikker hele tia.men å snu seg på magen og omvendt? nix,må ikke innbille meg at han gidder det heller...legger jeg han på magen er det fort over på rygg.for denne karen skal slett ikke ligge slik.

såh,er jeg den eneste med en liten latsabb,eller er vi flere???

"trommer spent med fingrene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..

 

vi er i samme båt. Har også en bedagelig gutt, som ikke ruller verken den ene eller andre veien enda. Og blir han lagt på magen blir han dødelig fornærma, og skriker til han blir snudd tilbake igjen.. hmm.. men det kommer vel med tiden? Vet ikke hva mer jeg kan gjøre jeg.. er mye på gulvet sammen med han, og prøver å legge til rette men.. det skjer vel når det skjer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pjuh,vi er to !!!!!!

har prøvd alt her,og da mener jeg alt..rullepute,pledd,leke med,stimulere,osv..".næææh,mamma leker,oiii så morro for henne da"

det kommer vel,men jeg trodde jeg satt her alene med en latsabb,hehe.ikke har han fått tenner heller.tilogmed der er han treg ;o)

skal bli morro å høre hva hs sier på 6mnd kontrollen,hehe....

men det er jo mulig at når di først gidder,så skjer alt i hurtig tempo...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnuppa snudde seg fra rygg til mage 2 ganger før hun var 4 mnd. Trodde hun skulle bli skikkelig aktiv og tidlig ute med alt, men dengang ei :) Hun har ikke giddet å gjøre det mer.

Ligger en liten stund på teppet under baby-gymmen før hun blir lei og vil opp. Vil helst sitte på fanget eller bli båret rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt likt hos oss også!

Hun koser seg på ryggen eller på føttene!

Og skravla går ett......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er også "lat og giddalaus". Ho va 4.5mnd(3.5mnd korrigert da) når ho først likte å ligge på magen, og fant ut at det va en nye måte å se verden på... Ho sliter også med nakkemusklene da...

Og ho har aldri snudd seg fra rygg t mage, eller omvendt (kun m ett uhell)... Men det kommer nok en dag. Ho gjør det nesten når ho ligge på sida da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene hehe.. Dattern min Mina tar også livet veldig med ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en til som tar livet med ro.....:-) snudde seg to ganger fra mage til rygg for ca en mnd siden omtrent. og ikke noe etter det.

 

ligger både på magen og ryggen men ikke noe åling eller noe. spreller med armene og beina og skriker av full halv, pludrer og greier, men bare ligger der.

 

det kommer det snart, og når de først begynner å rulle og komme seg rundt så tror jeg at me kommer å tenke litt, nei nei "kan ikke du være på det leketeppet der, må du absolutt ligge på den kalde parketten?) HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nå har min prins skjønt dette med rulling. Fram og tilbake, fram og tilbake - oi, der rulla vi visst av teppe -DUNK med hodet i parketten! hehe.. Kjempegøy, men sant det som ♥prinsesse&prinsღ sier: Nyt den tiden de ligger stille og tar livet med ro - det skal tidsnok bli travelt!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...