Gå til innhold

slim eller ikke slim.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer bare på om at når det kommer slim, er da eggløsningen over? Eller har den just begynt/event holder på? Jeg prøver egentlig ikke å bli gravid denne perioden pga en liten SA.......så derfor ble jeg bittelitt i tvil om det er lurt med sex når man det kommer slim :)

Ps. jeg syns denne siden er ufattelig god, for her kan man spørre de rareste spørsmålene.....er dumt at det er så mye neg på 1.trim :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningsslimet kan komme både før, under og etter el.

Jeg får selv slim et par dager før el, under el og litt etterpå.

Du kan lese mer om det på www.pernille.info

Så hvis du ønsker å vente til etter neste mens med nye graviditetsforsøk er det nok lurt med for eksempel kondom.

Her er det mange som vet mye forskjellig og mange råd å få, men alltid lurt å ta ting med en klype salt.

Skrevet

Ja det er nok det...pleier alltid å være i kontakt med lege (personel) hvis det er noe som jeg bare må vite!!!

Men ellers så er det morsomt å gå inn på disse sidene med disse litt typiske teite og dumme spørsmålene som jeg ikke tørr spørr legen om hehe :)

Hmmm...kansje bare la sjebnen styre det denne gangen....(hjertet mitt sier baby, mens hjernen sier at jeg burde vente til mensen er tilbake...*akk og ve* for noen dilemmaer jeg har) ;)

Takk for svar på innlegget!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...