Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei alle dere som er bekymret. Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det var for meg når jeg mistet i høst. Først begynte jeg å småblø i ett par dager og brystene ble mindre og var ikke lenger ømme, jeg var heller ikke like trøtt lenger og skjønte hva som holdt på å skje. Etter å ha småblødd ett par dager blødde jeg masse og det gjorde skikkelig vondt, både i magen og ryggen. Jeg var ikke i tvil om hva som hadde skjedd. Nå er jeg gravid i 9 uke og har hatt små blødninger i uke 6. Da var dette kun litt blodig utflod og det gikk ganske fort over. Har vært på UL og alt står bra til. Håper dette kanskje kan være til litt hjelp. Tror man skal følge magefølelsen når man er usikker, men jeg vet at det kan være ganske frustrerende å ikke vite. Det viktigste er selvfølgelig å kontakte legen slik at man kan slippe å bekymre seg. Har man mistet er det bare å prøve igjen når du føler deg klar for dette. Ønsker dere alle lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443690-slik-var-min-spontanabort/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå