Gå til innhold

**** Håperjo se her plss ****

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

Kan du vææære såå snill å spå meg også???

født 19.10.73

han 22.05.76

Lurer på om jeg blir gravid noen gang eventuelt når og hva?

takker på forhånd

klemz**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger vanligvis litt mer tekst for å få et bilde av deg og få inn noe.

Har du barn? Føler at du ikke har det?

Har dere vært prøvere lenge? Siden sommeren?

Jeg føler du vil få en jente og trolig en gutt to eller tre år etter henne.

Tror kanskje du blir gravid til sommeren, august eller deromkring. Eller at du får et augustbarn, men da er det jo en stund til du blir gravid.

Ta alt jeg sier med en klype salt.

Og jeg får ikke ting om deg opp særlig klart, kanskje hvis du sier noe mer?

Skrevet

Hei igjen..

Tusen takk for at du tar deg tid å spå med...beklager at jeg skrev lite om meg selv første gangen...gifta meg for 6 mnd siden og som du sier er det rigtig at vi har prøvd å få barn siden sist sommer..men det har ikke klaffet enda..har litt bekymringer p.g.a min alder men vet ikke jeg..lurte på om jeg kommer til å få barn i det hele tatt eller ikke...:(

håper at du kan se litt bedre nå :)

takk på forhånd

klems*

Skrevet

Jeg får fremdeles opp august som viktig. Og jeg tror ikke du trenger bekymre deg for alderen din, men det er lurt å sjekke ut at du har vanlige sykluser, eggløsning og greit antall dager fra eggløsning til mens likevel. Det kan du gjøre ved å ta tempr. om morgenen. Kanskje det kan gjøre deg litt roligere vedr. dette.

Vi får håpe at du blir gravid i august da, for da er det ikke så veldig lenge til. Det kan også være at det er et barn nr. 2 jeg får så klart inn nå.

Lykke til, og husk å ta all spådom med en klype salt!

Skrevet

tusen takk men barn nr 2 kjlnte jeg helt ikke..jeg glemte å skrive at jeg har ingen barn fra før av ..:( eventuelt dette blir min første barn

Skrevet

Mener at det ikke er alltid det barnet er får først som er mest "fremtredende" - når jeg får opp noe. Jeg vet at du ikke har barn, men tror altså at du får to stk.

Skrevet

Ja ja jeg får håpe på det beste...tusen takk for at du tok deg tid og spådde :)

klems*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...