Gå til innhold

Prøvere: Fyr løs m alle spm dere har:-)!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei,hei!!

Det er faktisk sånn at de fleste her inne ønsker å hjelpe dere som best vi kan;-)!!!!

Dessverre er det et par anonyme på 1.trimester som tydeligvis sliter med hormonene sine,og lager veldig mye dårlig stemning her....

Derfor tenker jeg sånn at jo mer dere spørr,jo større er sjansen for at disse som sprer så dårlige vibber her inne,kanskje ikke gidder være her!!!???:-)

Vil bare understreke at flertallet gjerne vil hjelpe dere!!!!!

Lykke til i prøveperioden alle sammen,

FYR LØS med alle slags spm!!!!!!!!!!!!!!!!!

klem

Fortsetter under...

Annonse

Enig, veldig synd - og de er alltid anonyme. Som jeg skrev i en annen tråd, dette minner om gjengmentaliteten fra ungdomsskolen. Kun de bekymringsløse gravide får være her, ikke de som prøver eller de som er redde. Sånn vil vi ikke ha det!

Annonse

Det fins jo eget forum for prøvere. Hvorfor ikke virre rundt der i stedet. De godtar ikke svaret de får uansett, hvis man ikke sier det er mulighet for at de er gravide. Skjønner ikke hvorfor de spør da, når de allerede har bestemt seg for svaret.

men en som prøver behøver nødvendigvis ikke ha svar på alle svangerskaps-symptomer ol.. ikke vi heller.. men vi går jo igjennom de nå (noen av oss) .. ser liksom ikke problemet med at de spør.. syns det er koselig å svare jeg.. har spurt der inne om spørsmål, aldri fått slengt i trynet at jeg ikke tilhører osv... hehe..blir litt teit.. ingen som tvinger deg til å svare på spørsmålene deres..

Jeg merket ingen stikkinger denne gangen, jeg. Derimot hadde jeg litt ømme bryster allerede uka før IKM. Og siden svangerskapssymptomene er ulike fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap, er det ikke lett å vite. Når kan du teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...