Gå til innhold

Ører og farskap

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Leste i Anne Wahlgrens Barneboka at barn skal ha akkurat den samme form på ørene som den biologiske faren. Har nå sett en del rundt omkring på familier og det ser ut til å stemme. Er helt fortvilet fordi ørene til babyene min ligner ikke på pappaens.

Litt spesiell situasjon. Jeg har IKKE vært utro. Vi hadde en romkamerat da jeg ble gravid, og i ettertid så har jeg mistenkt at han lå i senga vår når vi var borte og brukte min vibrator, glidekrem, osv. Dette fordi jeg bl.a. fant klærne hans på soverommet vårt etter at vi hadde vært ute. Fant også hårstrikket til kjæresten hans opp i skuffen min der jeg har glidekremen.

Jeg er kjempe redd for at han romkameraten sølte noe av sæden sin på min glidekrem flaske og at jeg da uten å vite om det ble gravid fra han. Spermier lever som kjent relativt lenge når de er våte.

Ørene til babyen ligner mer på romkameraten sine enn på min manns.

Hjelp. Jeg har ikke sagt dette til noen.

Er det noen som har erfaring med dette? Noen som har en baby med ører som ikke ligner på pappas?

Fortsetter under...

Unnskyld meg...Hvem er denne Anne Wahlgren og hva slags bok er det hun har skrevet??? Det er i hvertfall bare tull det der med ørene, dummeste jeg har lest!!!

Og tror ikke du skal være bekymret for at spermen til din din x romkamerat kan ha gjort deg gravid ved å havne på glidekremen din, tror du har bedre sjanse til å bli slått ned av lynet:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...