motorrypa Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg fikk en telefon i går fra min tidligere samboer som jeg venet barn med om fire ukers tid. jeg kasta han på dør for et halv år siden å vi har klart å holde relativt ok kontakt pr telefon helt til i går. da ringte han å forlangte farskapsprøver når gutten kommer til verden. først ble jeg så paff, oversaket og ikke minst tatt på senga at jeg faktisk ble flirfull. så ble jeg forbannet, tenkte at det er ikke mulig at det går ann. gutten er nemlig planlagt å xn vet utmerket godt når han ble unnnfanget. men han har altså funnet ut at han skal være hestkuk fire uker før fødselen. for ikke mange uker siden så bedyret han nemlig at han skulle være meg å betale på alt av utsyr å han ville være med på fødsel (ikke at det er særlig aktuelt) å plutselig så har han snudd på flisa. etter to runder på telefonen så kjente jeg at jeg ble utrolig deppa. men det fortsatte å hagle inn trussel meldiger om det ene og det andre. jeg bestemte meg for å ikke fortelle han når han blir pappa i det hele tatt. han har jo bestemt seg for at det ikke er hans unge å han kommer til å benekte farskapet å alt som er så da kan han vente på å få beskjed om at han er blitt pappa til han får inkalling til farskapssak. han kan se langt etter å være med på hverken navnebestemmelser barnedåp og lignende. jeg kommer ikke til å slippe han innfor døra her hvis han kommer å forlanger å se ungen. han er meget ustabil å selv om jeg ikke tror han kommer til å gjøre meg noe fysisk så ønsker jeg ikke å utsette hverken meg eller min datter på 4 å omgåes han.. huff dette ble vist langt men jeg må bare lufte hodet litt. er skikkelig deppa her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/
mor til en ny i juni Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 kjente meg mye igjen av det du skrev i første del.. Jeg ble gravid i mai 2004, langt fra planlagt og ble ikke oppdaget at jeg var gravid før i slutten av juni, starten på juli.. Jeg gikk på p-piller, men fyren måtte visst hatt kommando soldater i buksa eller noe.. Vi ble i hvertfall samboere kort tid etter at det ble konstanter at jeg var gravid.. Jeg ville egentlig ta abort, men han ville beholde det.. Så sånn ble det da.. 1mnd før fødtselen så stakk han, mens jeg var 70mil unna der vi bodde.. Jeg var på besøk hos min kjære mor, å det var 5min før jeg skulle starte på returen da tlf kom.. Jeg har flyttet ut av huset, å sagt opp kontrakten.. Så du trenger ikke å komme tilbake hit mere.. Sjokket var stort, men langt fra det største jeg skulle få.. Kun få dager etter, kom flyttelasset mitt hjem til mamma.. Stortsett alt jeg eide var borte.. Det hadde han stjålet.. Men var så nedbrutt av oppførselen hans at jeg orket ikke tenke på at den nye dataen min, tvn, senga, ps2 og masse annet var borte.. Jeg valgte heller å fokusere på det jeg skulle snart gjennom.. Få dager etter at flyttelasset kom, så kom det en tlf om at han forlangte dna test.. Å han hadde hengt rundt beina mine i 24t siden lenge før jeg ble gravid.. Jeg trodde ikke mine egne ører!! Var det mulig og oppføre seg sånn?? Tydeligvis.. Jeg fødte gutten mi, å ville ringe og være hyggelig å fortelle at nå var han blitt far, men han var som sunket i jorden.. Så jeg henvendte meg til moren hans for å nå han, men da skulle jeg få meg ennå ett sjokk.. Jeg fikk beskjed om at DET barnet var ikke hennes barnebarn,å langt far hennes sønn sin sønn. Så jeg fikk fint legge fram bevis på at det var hans barn, før hun sa noe til han.. Men noen måtte ha sagt noe til han, for etter noen timer ringte han, å det han sa er ennå så grusomt å tenke tilbake på, at det river i sjela. Jeg fikk streng beskjed om at han ga faen i barnet, å om jeg ikke skjønte det, så kunne han glatt komme reisende 70mil å gjøre slutt på han, så skjønte jeg kanskje.. Alt jeg husket jeg gjorde på det tids punktet, var å løpe inn til jordmor å videre formidle det han hadde sagt.. Jeg må si jeg fikk en enorm støtte på sykehuset, å det ble notert i papirene på sykehuset.. Så skulle han ønske samvær med sønnen sin, så ble det under tilsyn.. Alle tlf jeg fikk av han mens jeg lå på føden ble overhørt. Jeg fikk beskjed om å hente noen hvis han ringte igjen, så de kunne høre å stille som vitner.. Oi, ble langt dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/#findComment-8451926
Singelmamma og banden Skrevet 2. mars 2007 #3 Del Skrevet 2. mars 2007 Grøss!!!!! Jammen bra de fulgte det opp på sykehuset!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/#findComment-8452947
motorrypa Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mars 2007 huff det hørtes jo helt vannvittig ut. men det er ikke så mye som overrasker meg lenger når det gjelder mannfolk. min cv på det området er ikke mye å skryte av akkurat. jeg har betsandig vært alene med min datter på fire så dette er ikke helt ukjent territorie for meg. men jeg trodde faktisk ikke at pappaen til lillegutt kom til å begynne på denne måten å lage helvete. jeg kjenner at jeg blir så ufattelig skuffa. han er av den oppfatning av at han er perfekt og totalt ufeilbar å at det må være andre grunner til at jeg heiv han på dør en de jeg faktisk oppga da jeg enda prøvde å få orden på alt denne dritten. mye av grunnen til at jeg har bestemt meg for at å ikke fortelle han at når han har blitt pappa i det hele tatt er nettopp av slike grunner som du beskriver overfor. man trenger faktisk ikke mere påkjenninger under og etter en fødsel en det som det er i utgangs punktet. mange vil sikkert kritisere meg for at jeg er så ærlig å sier rett ut at han får vente med å få beskjed til han får brev i posten men sånn er det altså. han mener jo selv at det ikke er hans barn så da har han vel ikke noe rett på å bli infoprmert heller slik som jeg ser det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/#findComment-8455586
mor til en ny i juni Skrevet 2. mars 2007 #5 Del Skrevet 2. mars 2007 støtter deg fullt ut jeg motorrypa=) Irriterer meg bare at jeg ikke kunne gjort det samme.. Men denne gangen kommer jeg til å gi f, så skal han som er far til mitt andre barn, få de slengt i postkassa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/#findComment-8463531
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Del Skrevet 7. mars 2007 Hadde historien til Linn enda vært sann...... Å juge om slike ting er rimelig psykt! Tenk på sønnen din, og heller prøv å ta litt bedre vare på han istedet for å sitte her å juge så det renner av deg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/#findComment-8532248
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #7 Del Skrevet 7. mars 2007 du anonym, så vidt jeg vet er det ikke lov med personangrep hær inne? hold din motvilje mot henne utenfor dette forumet, vi er ikke interessert i å høre hva du tror eller mener om denne jenta. Forumet er ikke til for å trakkasere folk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8443538-lavm%C3%A5l-fikk-en-helt-ny-betydning-i-g%C3%A5r-jeg-forteller-ikke-n%C3%A5r-han-blir-pappa/#findComment-8533008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå