Gå til innhold

Vært til ultralyd i dag!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg og samboer til tidlig ultralyd privat i Trondheim og fikk endelig se det lille vidunderet vårt! Det var en helt utrolig opplevelse å se det lille vesenet der inne og hjertet som slo!! Vi fikk tydelig se alle kroppsdelene og til og med fingrene :) Til å begynne med lå h*n veldig rolig, men da legen trykket litt forsiktig på magen,skal du tro han våknet! Vridde på seg og sparket/strakk masse på føttene og bevegde armene samtidig :) Vi fikk også se at han hadde fostervann i magesekken (normalt) og at morkaken lå normalt til. Alt ble så virkelig etter ultralyden, og nå har vi bilde å vise fram også! Synes det hadde vært alt for lenge å vente til uke 18-19 til ordinær (er nå i uke 13) Anbefaler sterkt tidlig ultralyd. Er en lykkens dag idag :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fin ultralyd!

Helt enig med deg, det er en helt utrolig opplevelse å få se at den lille har det fint:)

Fikk du med bilder hjem? Kanskje du vil legge dem inn i albumet ditt så vi får se vidunderet deres?

Skrevet

Ja, nå har jeg lagt ut ultralydbilde! :)

Skrevet

Så moro!!! Tror jeg kommer til å gjøre det selv, er leeeenge til uke 18 ja... Så på bildene dine, så pen mage du har fått allerede!!! Min er så klumpete! Hmpf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...