Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vett jo at amming er det beste for barnet, Men for oss som virkelig sliter med amminga, og rett og slett gruer oss, og får angst bare ved tanken av å legge barnet til.

Så burde erstatning blitt brukt, uten å føle seg som ei dårlig mor pga alle dei stygge blikka en får, og kommentarer fra andre mødre som ikkje har någen problem med amming.

Der kommer det inn : Viss mor har det godt, så har babyen det godt.

Også må eg legge til at ingen gjer jo erstatning for "løye"

Dette var ikkje meint som et sinna innlegg, men eg blir bare så "matt" når helsepersonell og andre bare tvinger oss og phusjer på. Uansett om man har brystbetennelse og andre plager.

Eg endte nesten opp med fødsels depresjon sist gang, og det var rett før forholdet røyk.

"Bare" pga den lille aldri spiste seg mett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :o)

Kjenne meg godt igjen her eg og.

Mi jenta sovnet bare når eg tok henne til brystet, og fekk heller aldri spist seg mett.

Dette var jo grusomt når hun våknet og var veldig sulten.

Eg og fekk brystbetennelse, uansett. Prøvde med varme omslag massere bort kuler og håndmelking. Men måtte til slutt gje opp....

Og fra å være deprimert og aldri komme meg ut på någe, så ble hverdagen kjempe flott med erstattning. :)

Eg skal forsøke denne gang og, men ikkje over så lang tid.

Denne gang skal ingen la meg få dårlig samvittighet av å gje opp.

Heller lykkelig m erstatning, enn deprimert.

Lykke til t deg og. :)

Skrevet

Hvordan tenker du i forhold til pumping da? Tror du det vil være like ille som å amme den lille? Jeg synes nå du burde velge det som passer best for deg, men husk at det er brystmelken barnet ditt trenger for å få i seg all den trenger for å bekjempe dagens basillusker! Det er ingen som tvinger deg, men det er mange som kommer med råd! Din jordmor synes jeg nå burde vise forståelse og heller komme med andre løsninger, har du pratet med henne om dette?

Skrevet

Har dere prøvd www.ammehjelpen.no eller ammepoliklinikken på fødeavdelingen der dere bor for å få hjelp?

Håper det ordner seg for dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...