duogjeg og vitre Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har alltid hatt lange sykluser (uregelmessige), Slutta på pillen etter 5 år i mai. Fikk mensen tilbake etter en måned, og etter det har mensen blitt lengre og lengre. Nå er den hittil på 3 mnd, og er 17 dager på overtid i forhold til det jeg trodde var eggløsning. Mistenker at det kunne vært en sviktende eggløsning. Har masse symptomer, så jeg tror kroppen prøver og prøver å slippe egget...(?) Synes det er rart at de blir lengre og lengre. Har noen erfaring med dette. Hva skyldes det, og hvordan fikk dere fikset dette? Jeg har vært til gynekolig. Innvendig ultralyd så fint ut. Tok hormonprøver over en måned. De var lave, men normale og viste ingen tegn til eggutvikling eller eggløsning i den perioden prøvene ble tatt ( dette var jo ikke så rart - da det var rett etter mensen) Hjelp!!...er så lei av dødtid
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei hei:) Jeg har også en merkelig syklus... Noen ganger hopper jeg over 1 mnd eller 2. Har ikke sjekket med gynekologen for han sa at noen bare har en lang syklus. Litt frustrerende å ikke vite når TR kommer for da er det vanskelig å regne ut el og alt det som hører til en prøver. Men vi har funnet ut at jeg blir lett gravid så det blir mye senge kos når jeg slutter å blø Så desverre kan jeg ikke hjelpe deg med svar på hvorfor det er sånn og hvordan man fikser det. Gynekologen sa også at man kunne bli gravid hver mnd selv om man ikke har blødning??? Skjønte ikke helt det jeg... Håper du finner ut av det da, og om du finner ut noe som kan hjelpe tar jeg gjerne i mot råd:) Klem
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har ingen erfaring, men mener å ha lest gamle innlegg på BIM om at akupunktur kan hjelpe og fremme eggløsning. Kanskje noe å prøve?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Men når du har så lange sykluser, vil ikke legen sette deg på pergo?
duogjeg og vitre Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har prøvd akupunktur i 6 mnd, og hun synes selv det er rart at ingenting skjer. Lyst til å prøve healing jeg nå Jeg får sikkert hormonkur etterhvert. Regner med jeg får det når jeg blir mottatt på fertilitetsklinikken. Er henvist dit fra gynekolog grunnet lang syklus, men det tar litt tid. Blir så utålmodig):
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå