Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Iselin Pernille Solveig Siv Ellen Heidi Agnes Margrete Elise Henning Andreas Martin Petter eller har dere noen gode forslag på to eller trestavelses navvn?
Minnimor ü Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 De jeg liker best er Pernille, Ellen og Elise. Andreas og Petter. Har du vurdert: Marte Cecilie Klara Margit Vetle Morten Vegard Eirik
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Pernille, Solveig, Ellen, Heidi, Agnes. Henning, Andreas.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Iselin - ganske fint Pernille -søtt Solveig - litt kjedelig og traust Siv - STYGT Ellen - kjedelig og gammeldags Heidi - kjedelig og pregløst Agnes - kjedelig og gammeldags Margrete - kjedelig Elise - fint - selv liker jeg Elisa bedre Henning - grusomt Andreas - kjempefint Martin - fint Petter - fint
prebs Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Liker (i tilfeldig rekkefølge): Pernille Agnes Elise Andreas Martin Petter
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Iselin og Ellen Andreas Andre navn: Evelin Irmelin Elvira Kajsa Louise Saga Tuva Edvin Ludvig Melvin Samuel Wilhelm
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 iselin solveig heidi agnes henning andeas petter tror vi har lik smak! veldig fine alternativer!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Jeg liker: Pernille Solveig Margrete Andreas Martin Andre forslag: Astrid Ingrid Gunhild Marta Vibeke Lisbet Kristin Jorun Kristian Marius Torbjørn Halvard Runar Stian
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Jeg liker Solveig og Agnes best av jentenavnene. Petter best av guttenavna
LilleBitteliten Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 Av jentenavnene dine liker jeg; Pernille, Agnes og Elise Pene navn! Syns Elise er penest!- Nydelig! Har tenkt å bruke det selv om jeg får jente Pernille kommer som nr.2, mens Agnes får en god 3 plass. Av guttenavnene liker jeg; Andreas og Martin
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Iselin - veldig fint, også fint med Iseline Pernille - søtt, men kanskje litt Mr Nelson og gjengen:) Solveig - fint Margrete - pent Elise - greit nok Andreas - greit nok Martin - nydelig Petter - greit nok Martin og Iselin er kjempefine ilag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå