Gå til innhold

Frustrerende ............. kynnere som lurer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg hatt nok en fæl natt. I 23 tiden begynnte jeg å få noen vonde kynnere og hadde vondt i ryggen. Tenkte som så at jaja, det hører med. Klokken ett våknet jeg av "sterke" smerter(forventer at de blir verre) nedentil, magen og spesielt ryggen. Det kjentes ut som menssmerter. Dette pågikk til i 3-4 tiden. Jeg tenkte dermed, ja nå skjer det endelig. Hadde termin på mandag.

Har lest at rier kan kjennes ut som sterke menssmerter. men nei, hva skjer jo det slutter helt klokken 4.

Vet ikke om jeg skal bli sint eller gråte:) Jeg faktisk bare gleder meg til riene begynner. Vil så gjerne at gogutten skal komme nå. Hører folk sier at når det begynner så vet du det, det tviler jeg ikke et sekund på, men det er jammen mulig å ta feil av kynnerne. De er noen sleipinger.

Grrr. Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var forresten til lege idag, hode er festet, så litt framgang har jeg da opplevd idag :) Heldigvis

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle trøste deg litt hvis du er her.

Jeg hadde termin fredag 23, og har hatt samme smertene som du.

Men de kaller det vel maserier ikke kynnere, for kynnere gjør ikke vondt.

Hadde regelmessige slike mandag fra 07-13, så stoppet de opp.

Hatt litt av de både før og etterpå og, men ikke regelmessige.

Var hos jordmor igår, å fikk henne til å undersøke meg, og det viste seg at jeg hadde 2 cm åpning og helt flat livmorhals.

Hun mente at de maseriene/riene jeg hadde hatt hadde vært effektive.

Så håper det har vært det for deg og, det kan være positivt for fødselen at du slipper den åpningstiden der sammen med resten av fødselen.

Håper du forsto det jeg skrev og at fødselen din og min er igang snart.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...