Gå til innhold

Noen med termin i sept?

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Det står bra til med meg :-) Litt trøtt om dagene, og av og til litt små kvalm om kvelden. Har hatt litt smerte nederst i magen, men hører det er fordi livmoren vokser :-) Er ganske spent på hvor store dem har blitt :-) Skal i ultralyd om en uke, gleder meg!!!

Hvordan går det med deg? Har du bynt å fått mage? :-)

• 4 uker senere...

Annonse

Hei. Lenge sia jeg har vært her inne nå.. Formen er veldig bra :-) men blir litt fort sliten, og magen har bynt å vokse :-) Har ennå ikke fått noen termindato ennå, men står fast på 10 sept... Skal i ul den 17 april, er spent på om dem klarer å se kjønnene.. Noen av dere som har kjent liv?? Jeg venter i spenning hver dag :-) men har ikke kjent no ennå :-(

Har kjent noe liv, men ikke nok... Har vært gravid før så kjenner igjen litt. Det er helt fantastisk ;) . I starten kan det kjennes ut som en liten fjær eller no som kommer borti, kanskje bare et lite sekund. Det kan være vanskelig å kjenne forskjell på livstegn og luftbobler i magen den første tiden hvis du ikke har vært gravid og kjent det før. Skal på UL i morra å se dem da ;). Helt supert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...