Gå til innhold

November: Rutiner og soving


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en jente på 3 1/2 mnd som har sovet 9/10 timer om natta siden hun var 6 /7 uker og 3/4 timer på dagen(kun avbrutt av sutring etter smokk innimellom).Legges 22.30 og sover til )9/10.Hun har ligget ute hver dag på dagen siden hun var 10 dager gammel, enten på tur eller på verandaen.

Hun sover en halv time eller 2 på kvelden,dvs. hun er våken fra 16/17 til legge tid.

Noen som har det slik-hører om så få?Eller har hatt det slik og endret på tidene/rutinene?

Ellers er hun blid og god og har sin "urolige"tid på ettermiddagen.Hun veier 5,5 kilo og er 60 cm på 3 mnd kontrollen.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men jeg skjønner ikke hva du lurer på jeg.......

Er du fornøyd med rutinene dere har eller ikke? For er du fornøyd så er jo det perfekt:) Og sover ungen så godt er det helt strålende, men er ikke helt vanlig da:)

Hvis du bare lurer på om noen har det likens, så kan jeg dessverre ikke skrive under her. Eneste som er likt er vel at jeg går tur med gutten nesten hver dag da, så vi får oss frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt fornøyd jeg, det må man jo være...men det er så få som har det slik og det er det som hadde vært intr. å få vite mer om fra di få som har det slik, hvordan ting har utviklet seg ettersom de blir større etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...