Gå til innhold

Mammaklær i Oslo...

trebarnsmammaen

Anbefalte innlegg

... som ikke svir av hele månedslønna og samtidig ser bra ut?

Jeg har trålet de store kjedene (dvs Lindex og H&M), men de har jo så utrolig kjedelige klær! Jeg er egentlig ikke så sykt fancy i klesveien, men liker ikke å kle meg i fx bare Jeans+ en ensfarget genser med rund og kjedelig hals. ...Jeg synes det er mest sånne klær mamma-avdelingene bugner av... Samtidig er jeg veldig glad i å gå i skjørt og kjoler, og det har jeg nesten ikke sett snurten av... Hrmmphh!!!

Har oppdaget at det finnes en secondhandbutikk for gravide på Jar, men har ikke kommet meg dit ennå. Der har de kanskje noe som er litt mer spennende. ..

Kort oppsummert: det er altså fine overdeler + kjoler og skjørt jeg føler jeg mangler veldig for tiden. Og altså--- til overkommerlige priser ;-)

Noen gode forslag? :-)

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe en tunika i en litt større str enn det du bruker til vanlig, det er jo veldig moderne nå og da får du jo plass til magen. Tunikaer finnes i mange av kjedebutikkene i mange morsommefarger og mønstre. Det er en butikk for mammaklær i Markveien på Løkka også, den kule mage heter den..

Annonse

formes er lagt ned, de bygger om gården der de lå.

jeg har sett at de fører merket på "ni måner" i sandvika, men den butikken syns jeg var en vits av en butikk.

svangerskapet i kirkeveien er også latterlig dyrt, men de fører mama licious som er et helt ålreit merke, fine klær til en rimelig penge. det er dog svært begrenset utvalg som tas inn i norge, uten at jeg kan forstå hvorfor :)

hvordan kul skal den være?

jeg har funnet noen kule kjoler i en butikk som heter "kathrines kitchen" (tror jeg) i fredensborgveien. hun syr selv. de er ikke gravidekjoler - og kanskje egentlig ment som skjørt, men jeg har hekta dem over puppene og brukt dem til alle slags anledninger - alt fra å spille konsert (stroppløs og converse), via familie-juleselskap (rette stropper og høye hæler), til jobb (med genser inni og støvletter),

dress up/dress down.

ellers er det jo e ndel "vanlige" kjoler med høyt liv det går an å bruke, selvom det er langt mellom dem også...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...