petronella_78_med spire =) Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Dette blir et veldig direkte (og ekkelt) innlegg….men jeg ble litt ”bekymret” nå. Var nettopp på toalettet, og oppdaget til min store overraskelse at det kom ut noe brunlig m/ noe rødt friskt blod i. Det hele så ut til å være litt seigt i konsistensen… Det var ikke mye, det hele var nok på str. med en 5’er i ”omkrets” (eller hva jeg skal kalle det). Hva i all verden kan dette være? Har aldri opplevd lignende… Har hatt masse murringer i magen de siste dagene, og jeg hadde TR på besøk sist 15.februar (første dag av blødningen var på denne dagen). Kan det jeg nå opplevde rett og slett være EL? …har tidligere aldri merket noe slikt. (Skal dog sies at jeg har gått på pilla lenge, og hatt uregelmessig syklus siden jeg sluttet på pilla i april i fjor). Noen som har hatt lignende erfaringer? Bør jeg oppsøke lege? Er ikke i dårlig form eller noe ellers.
Lille Trille* Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Som du antyder kan det være en blødning i forbindelse med el. Ville satsa på det, og hoppa i høyet i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå