Gå til innhold

Åh...kvalmen har kommet tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd dettte? er i uke 32 nå, og kvalmen har kommet tilbake nå. Akkurat slik den var de 4 første mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da... kvalme er ikke noe særlig, og hvertfall ikke når kroppen er blitt en del større og vanskeligere å manøvrere!

Du kan trøste deg med at så snart babyen og livmoren synker ned i bekkenet så vil nok kvalmen gå over! Det kommer som oftest av at det er trangt i magen, og at livmoren er på sitt høyeste rundt uke 32-34... Snart synker ting litt å da blir det fort mye bedre!!

Hang in there! Det blir bedre! :o)

Skrevet

har gått og lurt på dette de siste dagene selv... :( blir plutselig kvalm av og til slik jeg ble i førsten... håper det gir seg!!!!!!

Skrevet

Velkommen i klubben ;-)

Min kvalme kom tilbake i uke 31.

Har vært litt av og på. Var ikke slik i første svangerskap.

Lykke til!

Skrevet

jeg fikk tilbake kvalmen i uke 30 jeg...helt j.... men nå som jeg er i uke 36 så er den vekk, men spiste for mye jordbær og fløte i stad så nå er det kvalmende stemning i magen...

Skrevet

Jeg var veldig kvalm fra ca uke 6 til uke 20, så var det ganske greit ei stund, men i uke 30 kom den tilbake igjen gitt! Er nå i uke 32 og sååå lei av å være kvalm!! Så føler med deg! :)

Skrevet

Jeg har merket at jeg ikke tåler å drikke te og kaffe like godt som de siste månedene. Kan bli nokså kvalm av det. I første trimester klarte jeg verken kaffe eller te i det hele tatt, og ikke sjokolade.... Desverre orker jeg helt fint å spise sjokolade fremdeles....

Skrevet

Jeg også er sånn....igjen. Har dager som er helt pytone med kvalme og spying. Irriterende greier. Vil være frisk!!!!

Skrevet

Akkurat samme her :( Har kun hatt et par mnd kvalmefri :(

Det kan dukke opp når som helst, men har lagt merke til at det er værst om morgenen..

Har begynt å hovne opp veldig i kroppen for tiden også, er det sånn med deg og?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...