Januar 2010 <3 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 noen som har opplevd dettte? er i uke 32 nå, og kvalmen har kommet tilbake nå. Akkurat slik den var de 4 første mnd....
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 huff da... kvalme er ikke noe særlig, og hvertfall ikke når kroppen er blitt en del større og vanskeligere å manøvrere! Du kan trøste deg med at så snart babyen og livmoren synker ned i bekkenet så vil nok kvalmen gå over! Det kommer som oftest av at det er trangt i magen, og at livmoren er på sitt høyeste rundt uke 32-34... Snart synker ting litt å da blir det fort mye bedre!! Hang in there! Det blir bedre! )
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 har gått og lurt på dette de siste dagene selv... blir plutselig kvalm av og til slik jeg ble i førsten... håper det gir seg!!!!!!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Velkommen i klubben ;-) Min kvalme kom tilbake i uke 31. Har vært litt av og på. Var ikke slik i første svangerskap. Lykke til!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 jeg fikk tilbake kvalmen i uke 30 jeg...helt j.... men nå som jeg er i uke 36 så er den vekk, men spiste for mye jordbær og fløte i stad så nå er det kvalmende stemning i magen...
Fallerifallera Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg var veldig kvalm fra ca uke 6 til uke 20, så var det ganske greit ei stund, men i uke 30 kom den tilbake igjen gitt! Er nå i uke 32 og sååå lei av å være kvalm!! Så føler med deg!
plutseligbolle Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har merket at jeg ikke tåler å drikke te og kaffe like godt som de siste månedene. Kan bli nokså kvalm av det. I første trimester klarte jeg verken kaffe eller te i det hele tatt, og ikke sjokolade.... Desverre orker jeg helt fint å spise sjokolade fremdeles....
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg også er sånn....igjen. Har dager som er helt pytone med kvalme og spying. Irriterende greier. Vil være frisk!!!!
Sistemann i magen <3 Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Akkurat samme her Har kun hatt et par mnd kvalmefri Det kan dukke opp når som helst, men har lagt merke til at det er værst om morgenen.. Har begynt å hovne opp veldig i kroppen for tiden også, er det sånn med deg og?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå