Gå til innhold

pris på babysvømming?


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

kan hive meg på et kurs som er begynt.. en gang i uken fra 7.3. til 16.5. .. koster 1300.. mannen min synes det er dyrt... er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vårt kurs varer 10 kvelder, og koster 1100kr. Da får vi badebukse til babyene og dvd med filmsnutt samt cd med bilder/undervannsbilder... Synes ikke det er så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmsnutt og bilder høres bra ut.. skal sjekke om de har det her og.. hvis ja, skal vi være med... heh.. blir spennende... Ask elsker jo tummytub'en sin... håper han liker litt mer vann og bevegelighet også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det vi og.. Har begynt å trene med litt kaldere vann i balja nå... Er ikke 38 grader i basenget... :)

De skulle ha 34 grader der sa de, så de 3 siste gangene han har bada har vi hatt ca 34 grader.... Begynner å bli bra nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å fortsette med 38 gr hjemme da... det er kun for å venne han til litt kaldere vann nå før oppstart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvem er det som arrangerer kurset dere er med? har spurt og de som holder til her vil ikke ta bilder eller noe.. mener det skader barnet.... O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nls på Nittedal?

 

Vi går på nls på strømmen. Får (kjøpt?) bilder, men det er ikke før kurs 4 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, nls.. jeg vio ha bildeeeeeeeeer ;) husker jeg sa et veldig fint et her i klubben.. men husker ikke hvem det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går på Olim Swim i Oslo og betaler 1200,- (halv pris for søsken, så vi betaler bare 600,- for minstemann) for 11 ganger.

De har en fotograf som komr og tar biler, så kan man kjøpe hvis man vil.

Men foreløpig har ikke lillemann vært mer enn et sekund av gangen under vann, så det er liten vits med bilde før han blir eldre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...