Marianne og Kristoffer:) Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skjønner ingenting jeg nå, er sinnsykt kvalm og slikt, men fikk mensen, men varte bare i 2 dager, og jeg har alltid i 5... men testen er negativ lissom:(
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2007 Har lissom mensmurring ennå å
TussiLussi Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde liknende mens forrige måned, og symtpomene forsvant ikke da TR forsvant.... gikk og var oppblåst og kvalm helt frem til neste EL..... Vet ikke hva det var, men tenkte det kunne være en begynnende spire selv om TR kom, det kan jo skje. Fant ut at det ikke kunne stemme da tempen gikk ned til normalen igjen... Så - helt uten svar ! Kan bety både det ene og det andre. Fortsetter du å være i tvil, test igjen om noen dager :-)
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 _Tusen takk, blir forrvirra jeg. Syntes TR kunne vært normal helt til testene var positive:) Mye enklere:)
TussiLussi Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Ja, man skulle ikke tro vi levde i 2007 !!! Burde åpenbart vært forsket mer på hvordan graviditet kan planlegges bedre..... Tenk så mye tull man kunne ha unngått ..hehehe....
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 Jepp, og deppa dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå