*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Venter og venter jeg, på tr eller bedre positiv test. Er på dag 60 i dag? Hvordan går det med dere?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 jypp! venter her og, vet ikke helt hvilken dag jeg er på, men hadde ikm i helga tro jeg da...hehe...
Emmeline med spire Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Venter på TR eller positiv test. Hadde IKM på mandag. vino: du skriver at du venter på bedre positiv test? Har du fått positiv test?
Nutmeg Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Venter jeg også; dag 66 i dag faktisk. Kjedelig å måtte være så tålmodig. En positiv test hadde jo hjulpet...... Vino; håper tr snart kommer til deg:)
Nutmeg Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Ble litt feil; håper du tester positivt! Eller hvis ikke; at tr dukker opp umiddelbart!
duogjeg og vitre Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jada, er 17 dager på overtid nå.... ingen tr. Negativ test i forrigårs.
lillerosin86 Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Venter eg og . Men er bare på en dag overtiden.Men tester bare negativt så tr kommer vel snart...=( På toppen av de hele er eg drit dårlig i dag, våkna med hodeverk,kvalme vondt i ryggen og dårlig i magen. huff huff... Stakkar meg =P
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2007 Godt og se at det er flere. (ja dere skjønner sikkert hva jeg mener) Jeg har ikke fått positiv test ennå, ordla meg litt feil i sted, mente at det var mye bedre å få positiv test enn tr. Men håper jo at tr kommer NÅ hvis det uansett er meningen at det ikke skal klaffe denne pp (som begynner å bli vanvittig lang...) Er så lei av å VENTE!!! Blir frustrert og ukonsentrert av dette her. Prøver egnentlig å glemme hele greie, men det er ikke så lett. Huff godt jeg har dere! "vis du ikke har fått mens innen dag 35 er du helt GARANTERT GRAVID!!!!" – tenk om det hadde vært sånn *drømmedrømme*
Emmeline med spire Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Eller som noen her har sagt tidligere: Hvorfor kan vi ikke bare tisse grønt eller noe? Istedet for å drive å kjenne etter alle disse vondtene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå