Gå til innhold

Noen som fortsatt venter...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter og venter jeg, på tr eller bedre positiv test. Er på dag 60 i dag?

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jypp! venter her og, vet ikke helt hvilken dag jeg er på, men hadde ikm i helga tro jeg da...hehe...

Skrevet

Venter på TR eller positiv test. Hadde IKM på mandag.

vino: du skriver at du venter på bedre positiv test? Har du fått positiv test?

Skrevet

Venter jeg også; dag 66 i dag faktisk. Kjedelig å måtte være så tålmodig. En positiv test hadde jo hjulpet......

Vino; håper tr snart kommer til deg:)

Skrevet

Ble litt feil; håper du tester positivt! Eller hvis ikke; at tr dukker opp umiddelbart!

Skrevet

Jada, er 17 dager på overtid nå.... ingen tr. Negativ test i forrigårs.

Skrevet

Venter eg og . Men er bare på en dag overtiden.Men tester bare negativt så tr kommer vel snart...=( På toppen av de hele er eg drit dårlig i dag, våkna med hodeverk,kvalme vondt i ryggen og dårlig i magen. huff huff... Stakkar meg =P

Skrevet

Godt og se at det er flere. (ja dere skjønner sikkert hva jeg mener)

Jeg har ikke fått positiv test ennå, ordla meg litt feil i sted, mente at det var mye bedre å få positiv test enn tr. Men håper jo at tr kommer NÅ hvis det uansett er meningen at det ikke skal klaffe denne pp (som begynner å bli vanvittig lang...) Er så lei av å VENTE!!! Blir frustrert og ukonsentrert av dette her. Prøver egnentlig å glemme hele greie, men det er ikke så lett. Huff godt jeg har dere!

"vis du ikke har fått mens innen dag 35 er du helt GARANTERT GRAVID!!!!" – tenk om det hadde vært sånn *drømmedrømme*

Skrevet

Eller som noen her har sagt tidligere: Hvorfor kan vi ikke bare tisse grønt eller noe?

Istedet for å drive å kjenne etter alle disse vondtene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...