Gå til innhold

Noen som skal t ul 15.mars??

Anbefalte innlegg

Det skal jeg.. Er kjempe spent.. Og til tross for at vi bare hørte en hjertelyd for to uker siden,og at det ikke er tvillinger i familien vår fra før av,så har jeg tvillingfølelse.. Hehe.. Merkelig det.. Har forklaringer på alt føler jeg.. Jeg tenker sånn at vi hørte jo bare en hjertelyd,men vi lette jo ikke etter flere.. Så det kan jo hende at det ligger en vi ikke hørte inni der.. Eller at de har helt lik hjertelyd.. Og noen må jo være den første i familien til å få tvillinger.. hehe.. Men det er sikkert bare en.. hehe.. Hvis det er to så håper jeg at det er en av hver. Er litt derfor jeg har tvillingfølelse også,for jeg klarer ikke å føle hvilket kjønn jeg tror det er.. Hehe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8441920-noen-som-skal-t-ul-15mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Skal til ultralyd 20 Mars. Kjempe spent!!:) Det blir i min uke 18.

Spennende at du tror det er tvillinger da:) Vente tiden blir lang når man gleder seg:) HAr på følelsen at vi får ei lita jente.. kansje fordi både jeg og samboeren min har mest jenter i familien:) Men hadde vert spennende med en liten gutt også!! Uanset hva det blir så er det jo like kjekt:):)

Hvis det bare er en inni der så kan det være hvilket som helst kjønn,for på min side er det bare jenter(bortsett fra mine 2fettere og så har jeg en halvbror) og på min kjæres side er det bare nesten bare gutter.. Så spenningen stiger.. Søstra mi har to jenter og broren hans har 3 gutter...Sistemann ble født i august i fjor.. Svigerinna mi hadde termin 5.august og jeg har 15.. Snakker om å ikke planlegge perfekte datoer.. For begge graviditetene var ikke planlagt..

Jeg skal til ul 15. mars og er kjempe spent på tross av at jeg har vært i ul to ganger allerede. (bare at jeg er urolig, ingenting galt) Har også vært hos jordmor en gang i uke en stund nå kun for å få høre hjertelyd, skal til henne i morgen igjen. tror hele tiden det er noe galt selv om de gang på gang sier at alt er slik det skal;) Jeg har regnet min egen termin til 15. men på kontrollen sa de 16. augsut. er ikke så nøye enda, blir spennende å se om det blir det samme på ul;)

Annonse

Heisan jilterbebis i magen!

Jeg skal også på UL 15.mars, på Ullevål. Hvor skal du? Dette er min første, så jeg er kjempespent! (Som nicket mit sier....Hihi!) Har fått termin den 14.august av legen, men jeg er ganske sikker på at det blir litt senere. Håper jeg fremdeles får bli med i August-klubben iallefall!

Kos og klem.....

Jeg skal ikke den 15. mars, men den 16. Så, dagen etter altså ;)

Jeg har menstermin 8. august, men selv synes jeg det virker mer sannsynlig at det er litt før (typ en dag eller tre, men ikke mer).

Håper alt er fint, så får jeg begynne å handle litt. Det gleder jeg meg til.

Annonse

Her har det også over lang tid vært nedtelling til den store dagen, 15 mars, hvor vi skal til Ullevål på UL.. Er litt sånn gled-gruing.. Gleder oss veldig til å se vesleklumpen, men er jo samtidig sånn at dersom det mot all formodning skulle være noe galt med skatten, så er det da de muligens oppdager det.. Satser på at det siste ikke skjer..

Har termin 14 august..

jeg skal og til ul den 15.mars, skal engentlig ikke vite kjønnet men nå som det nærmer seg begynner jeg å tvile om vi klarer å la være.

Har foreløpig termin 13., håper ikke den endrer seg med mer en et par dager. Har en mann som jobber offshore og han skal komme hjem på terrmindato, så om terminen flytter seg en dag og to er det bare positivt.

Jeg både gleder og gruer meg til ul, er så redd at det skal være noe galt. Krysser fingrene og håper det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...