Gå til innhold

Sier hjertefrekvensen noe om kjønn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er noe med det. Men vet ikke om det stemmer, eller om det er litt sånn "overtro" eller hva man skal si. Men har hørt at det stemmer veldig ofte. Hvis hjertefrekvensen er høy så blir det mest sannsynlig jente. Men vet ikke helt hvor den grensa på høy og lav hjertefrekvens går da... Kanskje noen andre som har litt mer peiling :-) ?

Har hørt at det er størst sannsynlighet for jente dersom hjertefrekvensen er over 140 og gutt dersom den er under 140. Men jeg har ikke særlig tro på dette. Da jeg gikk gravid med gutten min, lå den mellom 140 og 150 stort sett hele tiden. Nå venter jeg jente og hjertefrekvensen har også denne gangen ligget mellom 140 og 150.

Annonse

Jeg leste nettopp at de hadde gjort undersoekelse paa dette - og de fant ut at det stemte i 50% av tilfellene, saa det hjelper ikke i det hele tatt - forsatt 50/50 sjans for gutt eller jente uansett hjertefrekvens.... hihi ikke mye hjelp nei. Stemte iallefall ikke til meg sist naar lillegutt laa paa 160 for det meste - tror det har mer med mors puls aa gjoere og om babyen er i aktivitet naar det maales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...