Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei Tenkte jeg skulle bare si hei til deg Er du å jobb? Det er jeg men kan ikke si jeg gjør så mye, er på BIM og det er jo noe det også)) Hvorda går det med deg er det noe synlige tegn??? Hislen en glad tiger baby
TussiLussi Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Prøver å ikke få for store forventninger her, men det er jammen ikke lett... Har som vanlig oppblåste pupper - får alltid det før IKm, men denne gangen er de mer vonde....kan ikke komme borti noe. Kvalmen er også konstant før IKm og hodepine har jeg hatt i 5 uker Jeg kan jo ikke annet enn å håpe jeg ..... Finnes ikke noen tegn nede i mageregionen, verken bekken, rygg eller mage, men blir fort sliten i ryggen om jeg gjør noe. Syns jeg har samme symptomene hver måned jeg..... Sitter på jobb ja, så hver gang noen kommer inn på kontoret "svitsjer" jeg over på ei anna side og håper de ikke ser ikonet nederst på siden som lyser BliGravid... Er såååååå glad for at du er glad!!!! superklem!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Jeg svitsjer også med alt+tab heheheh men det blir mange svitsjinger heheheh Jeg får jo gjordt jobben min men kunne gjøre mye mer men hvis jeg gjør det så kommer de eldre som er litt tregere med sine sker heheheh så jeg tar bare mitt nå jeg dem sier at dum og snill er likestilt Mannen min er blitt en pyse synes jeg veldig koselig at han tar meg på magen hele tiden og snakker til den men ærlig talt jeg er vant til å ha en macho man i huset heheheh Han gleder seg vedlig mye men mest fordi jeg er sååå glad i barn og er konstant barnevakt for alle barn i familein og til venner
TussiLussi Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 hehe... Min er dreven i gamet, så han tar ingen ting på forskudd! ( MA friskt i minne) Later som han egentlig ikke bryr seg så mye.... Det han engster seg mest for er at jeg har sagt at vi skal dele permisjonstiden fifty-fifty ! Syns han kan være litt mer hjemme med tredjemann enn med de to første..... Tror han både vil og gruer for det Jeg jobber 3 km hjemmenifra og kan dra fra jobb når som helst for å amme, så det er ikke noe problem å få det til - jeg er nemmelig ikke noe glad i å gå hjemme så mye.... Fryktelig sosial av meg på jobb :) og kommer til å savne arbeidsplassen når jeg er hjemme. Dessuten blir jeg fryktlig dårlig i svangerskapene og kommer derfor til å måtte gå mye hjemme før fødsel også..... Enig med deg - la de andre gjøre jobben sin og ta deg heller pauser når du har gjort ditt ! Får da være måte på dumsnillhet, ja :-)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 Tror nok mannen min vil at jeg skal ta over permisjonstiden hans også heheheh men vi vet jo ikke hvordan det blir det er jo vår første. Ringte legen i går og fikk time 28 mars og ble faktisk litt lei meg. Hun som tok telefon var så frekk da jeg spurte om hvis jeg føler at noe er galt kan jeg bare kontakte dere, det jeg fikk til svar var ta kontakt med legevakta. Hun var en kjerring med stor K Jeg skjønner at det ikke er vanlig å gå til legen før 8-10 uke men det kan de forklare på en fin måte. Ufff nå må jeg på jobb snart, skulle ønske jeg kunne være hjemmet er sååå trøtt (hele tiden)
TussiLussi Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Er kjent med den ufølsomheten de på legesenter kan komme med ja..... ringte en haug med ganger for å få hjelp da jeg begynte å blø før MAen i fjor...... Skjønner at de har mye å gjøre blabla... men litt fintfølelse og omsorg kan de værsågod oppdrive! Feks si noe om hva som er normalt i fht legetimer som du sier ! Føler meg i fin form i dag, og lurer på om jeg blir like lurt som sist pp.... Argh.. kan ikke bare spiren sitte nå da - jeg har hatt EL, svømmerne har sluppet til - hva mer kan en stakkars gjøre ???!!!! Hehe.. den trøttheten kjenner jeg til - trøst deg med at etter 1.tri forsvinner den trolig :) - kan være greit å ha NOE å se frem til.... Karneval i bgh i dag - min sønn skulle være gjeitekillingen som kan telle til 10... så nå flyger han rundt å teller alle der oppe Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå