beri Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 ..har den begynt hos flere? Her er det raserianfall flere ganger daglig. Nå skal han ikke legge seg i sin seg lengre heller. HAn som alltid har vært så grei å legge, hyyyler til han slukner...Ellers blir han rasende for ALT som ikke går helt hans vei...litt slitsomt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 den har vel såvidt begynt på enkelte ting her og ja, merker at han har veldig sterke meninger på enkelte ting ja:) legginga går heldigvis greit enda......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 ..begynner å merke det litt her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg er veldig glad i gutten min, men npr han får disse raseri-anfallene (flere ganger daglig)- da er han som et monster...ikke til å kjenne igjen i det hele tatt...sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Del Skrevet 4. mars 2007 ikke noe moro det!! får trøste seg med at det går over.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie76 Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjenner igjen det der, ja. Sneipen min har fått det for seg at han skal spise maten sin i sofaen, noe han aldri får lov til. Her om dagen hylte han i 45 min før han ga seg. Utrolig hvor utholdende de små kroppene kan være... Trøsten får være at det tross alt er mer behagelig å stå i trassen til en to-åring enn til en på femten, noe som skjer dersom vi utsetter dette... (Jobber i barnevernsinstitusjon, og kan fortelle at en femtenåring som endelig får motstand er svært lite sjarmerende ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Petrine- Skrevet 11. mars 2007 #7 Del Skrevet 11. mars 2007 Har ikke merket noe enda, men det kommer vel. Hun kan bli rasende om hun ikke har lyst til å kle på pysjen eller ta medisinen på kvelden, men det antar jeg kommer av at hun er kjempetrøtt og veldig klar for senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå