Gå til innhold

Juni: den såkalte trassalderen...

beri

Anbefalte innlegg

..har den begynt hos flere? Her er det raserianfall flere ganger daglig. Nå skal han ikke legge seg i sin seg lengre heller. HAn som alltid har vært så grei å legge, hyyyler til han slukner...Ellers blir han rasende for ALT som ikke går helt hans vei...litt slitsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den har vel såvidt begynt på enkelte ting her og ja, merker at han har veldig sterke meninger på enkelte ting ja:)

legginga går heldigvis greit enda.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig glad i gutten min, men npr han får disse raseri-anfallene (flere ganger daglig)- da er han som et monster...ikke til å kjenne igjen i det hele tatt...sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der, ja. Sneipen min har fått det for seg at han skal spise maten sin i sofaen, noe han aldri får lov til. Her om dagen hylte han i 45 min før han ga seg. Utrolig hvor utholdende de små kroppene kan være...

Trøsten får være at det tross alt er mer behagelig å stå i trassen til en to-åring enn til en på femten, noe som skjer dersom vi utsetter dette... (Jobber i barnevernsinstitusjon, og kan fortelle at en femtenåring som endelig får motstand er svært lite sjarmerende ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke merket noe enda, men det kommer vel. Hun kan bli rasende om hun ikke har lyst til å kle på pysjen eller ta medisinen på kvelden, men det antar jeg kommer av at hun er kjempetrøtt og veldig klar for senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...