Vår tur :) Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Heisann! Noen prøvere fra Stavanger/Sandnes område her? Hvor gamle er dere og hva jobber dere med?
Leieboer funnet! Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei! Jeg er fra Stavanger. Jeg er 27 år og jobber som lærer.
Vår tur :) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Bor litt lengre nord i landet nå, men det ser ut som jeg og min samboer vli bli rogalendinger i løpet av sommeren/høsten. hadde vært kjekt å bli "kjent" med noen! Er 25 selv, 26 i sommer. sykepleier.
Leieboer funnet! Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Er dere fra området eller er det tilfeldig at dere havner her? Har dere barn fra før? Jeg og mannen min har ikke barn i fra før, men har bestemt oss for at nå er det på tide å forandre på den saken!!
Vår tur :) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 nei ingen av oss er fra rogaland. har dels med jobb å gjøre og dels at jeg har en bror med familie som bor der nede. nei vi har ingen barn fra før. håper at det snart kan bli en forandring på det
Leieboer funnet! Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Velkommen skal dere være i hvertfall! Stavanger er en trivelig by! Du må gjerne legge meg til på MSN dersom du har lyst, bare send meg en privat mld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå